پس از 33 سال دوری از وطن، عاقبت پیکر بی جان بازگشت/ زمان تشییع پیکر شهید عامریون اعلام شد

رئیس بنیاد شهید شاهرود از بازگشت شهید محمدعلی عامریون پس از ۳۳ سال به زادگاه خود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا رضایی رئیس بنیاد شهید شاهرود گفت: پیکر مطهر شهید محمدعلی عامریون بعد از ۳۳ سال دوری به زادگاه خود شاهرود بازخواهد گشت.

وی  با بیان اینکه  در تفحص جدید شهدا بعد از نمونه‌گیری دی. ان. ای از خواهر و برادر این شهید هفته گذشته شهید محمدعلی عامریون شناسایی شد، افزود: چهارشنبه هفته جاری 2 تیرماه هم‌زمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) آیین استقبال از پیکر مطهر ایشان برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید شاهرود بابیان اینکه شهید محمدعلی عامریون متولد سال ۴۲ محله باغزندان شاهرود است، ابراز داشت: این شهید که در آن زمان دانشجو بود ترجیح داد به جای خدمت در سایه علم به برادران همرزم خود در جبهه ملحق شود که هفت ماه و ۲۱ روز در این سنگر جانانه از کیان ایران‌ اسلامی دفاع کرد.

رضایی از برنامه‌ریزی برای آیین تشییع در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: به محض نهایی شدن زمان و مکان برگزاری مراسم جزئیات آن قطعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز را مدیون شهدایی نظیر محمدعلی عامریون هستیم که این چنین حماسه آفریدند و امیدواریم با تبیین راه آن‌ها بتوانیم آرمان شهدا یعنی حفظ استقلال و آزادی را تداوم‌بخشیم.

محمدعلی عامریون ۲۱ بهمن‌ماه سال ۶۴ در عملیات والفجر هشت در جزیره بوارین به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از پیکر  شهید محمدعلی عامریون برگزار می شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار