رادیو گفت و گو در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به تشریح سبک زندگی این امام بزرگوار، ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ایشان می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت ششمین آفتاب تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) ، گفت و گوی فرهنگی رادیو گفت و گو به تشریح سبک زندگی این امام بزرگوار، ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ایشان می پردازد.

گفت و گوی فرهنگی این شبکه رادیویی برنامه‌ای است که مهمترین موضوعات و چالش های فرهنگی مطرح در سطح جامعه را به صورت روشن و شفاف مورد تحلیل قرار داده و در این راستا از نخبگان فرهنگی و استادان حوزه و دانشگاه با دیدگاه های مختلف دعوت خواهد کرد.

این برنامه هجدهم تیر به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع، به تشریح سبک زندگی این امام بزرگوار، ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ایشان می پردازد.

طاهره زرنگار کارشناس مذهبی و استاددانشگاه، حجت الاسلام محمدرضا حاجی انزهایی کارشناس مذهبی، روحانی، پژوهشگر و مولف، حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی نماینده ادوار مجلس کمیسیون فرهنگی،کارشناس مذهبی و رضا شاه محمدی مدرس دانشگاه و کارشناس مذهبی مهمانان این برنامه خواهند بود.

گفت و گوی فرهنگی شنبه تا چهارشنبه به طور زنده ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار