Espn : ایران قطعا یکی از بخت های قهرمانی در جام ملت ها است

سایت شبکه ESPN با بررسی عملکرد 5 نماینده آسیا در جام جهانی 2018، تیم ملی ایران را به طور قطع یکی از بخت های قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سایت ESPN در گزارش خود به درس هایی که 5 نماینده آسیا شامل ایران،استرالیا، عربستان، کره جنوبی و ژاپن از جام جهانی 2018 یاد گرفته اند،پرداخت و نوشت حالا این 5 تیم  جام ملت های آسیا 2009 به میزبانی امارات را پیش روی خود دارند.
در این گزارش از تیم ملی ایران به عنوان یکی از بخت های قهرمانی نام برده شده است.
ای اس پی ان در ابتدای این گزارش می نویسد: پنج تیم آسیا همه از روسیه برگشته اند، اما جام ملت های آسیا 2019 در حال حاضر افق بزرگی پیش روی آنها است.

در اینجا نگاهی می اندازیم به درس هایی که این کشورهای آسیایی از جام جهانی 2018 کسب کرده اند، و آنچه در هفته ها و ماه های آینده باید انجام شود.
ای اس پی ان درباره ایران نوشته است: ایران با مربیگری کارلوس کی روش تیمی است که در امارات متحده عربی تیم ها سعی در شکست دادنش خواهند کرد.این تیمی است که در روسیه پرتغال و اسپانیا را تحت فشار قرار داد. چهار امتیاز در جام جهانی برای صعود به دور حذفی کافی است، اما متاسفانه برای ایران در روسیه این طور نبود.

سردار آزمون 23 ساله یکی از مهاجمان بزرگ آسیا است، اما پس از روسیه، آزمون بازنشستگی خود را از تیم ملی اعلام کرد، زیرا توهین های هواداران در رسانه های اجتماعی بر سلامتی مادرش تاثیر گذاشت. همه هواداران معقول ایرانی امیدوارند که او از تصمیم خود برگردد.

ممکن است سبک تدافعی تیم ملی (تقریبا) در جام جهانی جواب داده باشد اما در آسیا باید این سبک کمی تغییر کند زیرا عراق، ویتنام و یمن قرار نیست به همان اندازه بر ایران سلطه داشته باشند. خوشبختانه تیم کی روش در بازی های مقدماتی نشان داد که شکست دادن تیم های آسیایی مانع بزرگی برای آنها نیست. در حال حاضر، با حضور کی روش و با برگزاری مسابقات در کنار کشور همسایه، ایران قطعا یکی از بخت های قهرمانی در جام ملت ها است.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان ایران در تیم منتخب برترین بازیکنان آسیایی جام جهانی ۲۰۱۸

بیرانوند در تیررس تیم های اروپایی

قدوس در راه لیگ چین


انتهای پیام/

ایران باید سبک خود را تغییر دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار