خبری که بی‌بی‌سی مجبور شد تیترش را تغییر دهد/ حمایت از داعش به سبک شبه رسانه ملکه!+ تصاویر

شبه رسانه بی‌بی‌سی در بیگناه جلوه دادن عناصر تروریستی که علیه مردم ایران اقدامات تخریبی می‌کنند، نه تنها استاندارد‌های حرفه‌ای عرصه خبر که مرز وقاحت را هم رد کرده است.

خبری که بی‌بی‌سی مجبور شد تیترش را تغییر دهد!/ ادامه حمایت‌های مرموزانه شبه رسانه ملکه از داعش+ تصاویربه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی بی سی فارسی را باید سردمدار انتشار اخبار جعلی و تحریف شده در مورد ایران دانست.

بی‌بی‌سی به عنوان یک دستگاه امنیتی به ظاهر رسانه‌ای، حمایت آشکار و پنهانی را از عناصر تروریستی دارد. از منظر گردانندگان بی بی سی حتی اعضای گروهک تروریستی داعش هم در صورت تلاش برای اقدامات ایذایی و تروریستی در ایران، مستحق بهترین صفات هستند و برخورد قضایی با آن‌ها موجب پوشش خبری منفی و فضاسازی رسانه‌ای خواهد شد!

بی‌بی‌سی فارسی به کرات ثابت کرده است که علاقه وافری به تروریست‌های دستگیر و محاکمه شده در ایران دارد. این شبه رسانه وابسته به دولت انگلیس در تطهیر و بیگناه جلوه دادن عناصر تروریستی که علیه مردم ایران اقدامات تخریبی می‌کنند، نه تنها استاندارد‌های حرفه‌ای عرصه خبر که مرز وقاحت را هم رد کرده است.


بیشتر بخوانید: بَزَک بزرگترین جنایت آمریکایی‌ها علیه ایران توسط BBC/پشت پرده انهدام «پرواز IR655» چه بود؟


کافی است اخبار معتبر به همراه اسناد غیرقابل خدشه از دستگیری عناصر تروریستی وابسته به داعش یا گروهک ریگی معدوم یا گروهک تروریستی کومله یا منافقین و ... در رسانه‌های داخلی منتشر شود؛ در همین لحظه است که ماشین تحریف و وارونه نمایی شبه رسانه بی بی سی فارسی روشن می‌شود و آن عناصر تروریستی در حد افرادی مورد ظلم قرار گرفته، ارتقاء می‌یابند.

خبری که بی‌بی‌سی مجبور شد تیترش را تغییر دهد!/ ادامه حمایت‌های مرموزانه شبه رسانه ملکه از داعش+ تصاویر

گاف هدف‌داری که لو رفت

در تازه‌ترین گاف تعمدی و ضدایرانی شبه رسانه بی بی سی فارسی، تیترهایی است که بی بی سی برای دو خبر مشابه استفاده کرده است.

این دستگاه امنیتی به ظاهر رسانه‌ای، در پوشش اخبار مربوط به اعدام عوامل حمله تروریستی به مجلس و مرقد امام راحل، برای آن‌ها از لفظ «متهم» استفاده کرده است؟! در حالی که در خبر دیگر مشابه دیگری که مربوط به ژاپن است، تیتر دیگری استفاده می کند.

بی بی سی فارسی، یک روز قبل از آنکه خبر مربوط به اعدام تروریست‌های داعشی در ایران را به گونه ای دیگر منتشر کند، در خبری پیرامون اعدام عاملان یک اقدام تروریستی شیمیایی در مترو توکیو ژاپن، از واژه «عاملان» استفاده می‌کند.

خبری که بی‌بی‌سی مجبور شد تیترش را تغییر دهد!/ ادامه حمایت‌های مرموزانه شبه رسانه ملکه از داعش+ تصاویر

اگر توجه بیشتری به این دو مطلب شود، تفاوت فاحشی بین " اعدام متهمان یک حمله تروریستی" و " اعدام عاملان یک حمله تروریستی" وجود دارد، یک بام و دو هوایی که مشابه آن بارها در سال های اخیر توسط بی بی سی فارسی و دیگر رسانه‌های ضد انقلاب تکرار شده است و با بازی با کلمات تلاش می کنند، موضوع مورد نظر خود را به مخاطب القا کنند.

البته گردانندگان شبه‌رسانه بی بی سی فارسی، پس از آنکه به سبب گاف تعمدی خود، مورد اعتراض و طعنه کاربران فضای مجازی قرار گرفتند، لفظ «متهم» را از خبر مربوط به اعدام عناصر تروریستی داعش حذف و لغت «محکوم» را جایگزین آن کردند.

خبری که بی‌بی‌سی مجبور شد تیترش را تغییر دهد!/ ادامه حمایت‌های مرموزانه شبه رسانه ملکه از داعش+ تصاویر

ناشی‌گری همپاله‌های بی بی سی فارسی در داعش‌نوازی!

اتاق فکر ضد انقلاب، همیشه بخشی از اقدامات خود را به مزدوران مجازی می سپارد که این روزها با اکانت های جعلی مشغول به انتشار اخبار دروغ در فضای هستند، همان مزدورانی که اخیرا با هشتگ‌های خود تلاش داشتند محمد ثلاث که وسط خیابان سه مامور نیروی انتظامی را با اتوبوس به شهادت رسانده بود و خودش هم بارها در دادگاه علنی به جرمش اعتراف کرده بود، تبرئه کنند.

در تازه‌ترین نمونه، این مزدوران مجازی، با وقاحت تمام عوامل حمله تروریستی مرقد مطهر امام خمینی و ساختمان مجلس شورای اسلامی را فعال سیاسی معرفی می‌کنند؟!

البته حمایت بی بی سی فارسی از دارودسته تروریست‌ها، تنها به عناصر گروهک داعش منحصر نیست؛ بلکه گردانندگان این دستگاه امنیتی به ظاهر رسانه‌ای از تروریست‌های عضو گروهک‌هایی نظیر کومله و ریگی و منافقین هم حمایت‌های بی شائبه‌ای را به عمل می‌آورند.

بی بی سی فارسی، در سال ۹۲ در گزارشی که یکی از عوامل مطیعش تهیه کرده بود، از اقدامات گروهک تروریستی جیش الظلم به سرکردگی عبدالمالک ریگی در به شهادت رساندن چهارده نفر از مرزبانان ایران [منطقه سراوان استان سیستان و بلوچستان]حمایت کرد.

خبری که بی‌بی‌سی مجبور شد تیترش را تغییر دهد!/ ادامه حمایت‌های مرموزانه شبه رسانه ملکه از داعش+ تصاویر

حمایت از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله نیز یکی از سرفصل‌های کاری شبه‌رسانه بی بی سی فارسی است؛ در ماجرای «سارو قهرمانی» یکی از اعضای گروهک فوق الذکر، بی بی سی فارسی با تمام توان مشغول انتشار اخبار جعلی و کذب بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

شبه رسانه ملکه، تروریست‌ها را یکجا متهم و یکجا عامل خطاب می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
هر کس این کانال معاند و مبتذل را دنبال کند .از اونها پست تر اند .تمام جنایت زیر سرشون است .جن را فرشته و فرشته را جن جا میزنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
ننگ بر بی بی سی دروغگو
آخرین اخبار