فرماندار دلگان:

اجرای پروژه‌های عمرانی عامل اصلی رفع محرومیت است

فرماندار شهرستان دلگان از اجرای ۶ پروژه در روستای محروم «کومان»شهرستان دلگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان اظهار داشت: با دستور ویژه استاندار، در هفته جاری ۶ پروژه شامل پروژه برق رسانی، ۳ جایگاه نگهداری دام، استخر دو منظوره پرورش ماهی و یک کانال آبیاری با اعتبار ۵ میلیارد ریال در روستای محروم «کومان» شهرستان دلگان کلنگ زنی و در کمتر از یک هفته عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها ضمن رضایت الهی، مردم عزیز این روستا از محرومیت‌های زیرساختی فاصله بگیرند.

فرماندار دلگان یاد آور شد: همچنین با حضور مشاور و مدیرکل بانوان استانداری، همایش بانوان نخبه «دلگان» در هفته جاری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و مساعدت‌های مدیر عامل شرکت آبفار سیستان و بلوچستان یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه بیل «بکهو» طی هفته جاری تحویل آبفار شهرستان «دلگان» می‌شود تا پروژه‌های مد نظر با سرعت بیشتری انجام شود.

شجاعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت پیگیری و بازدید وضعیت معیشت افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی گفت: پیرو مصوبه اخیر شورای اداری دلگان و دستور کلیه مدیران ادارات دلگان موظف اند ماهانه به صورت جداگانه با هماهنگی بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره) و بنیاد شهید یکبار از منزل خانواده‌های معلول یا محروم و شهدا بازدید به عمل آورند تا از این طریق وضعیت معیشت و زندگی این افراد با دقت بیشتری مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اجرای ۶ پروژه در روستای محروم «کومان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار