مدیر نقل و انتقالات استقلال متهم ردیف اول/خانه تکانی پیش از فصل آبی‌ها

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال پیش از آغاز فصل اقدام به جذب بازیکنانی کرد که بیشتر آن‌ها مدنظر وینفرد شفر نبودند.

مدیر نقل و انتقالات استقلال متهم ردیف اول/خانه تکانی پیش از فصل آبی‌هابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اقدام به جذب بازیکنانی کرد که بیشتر آن‌ها مصدوم بودند و یا مد نظر وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان پایتخت نبودند.

خریدهاى شبانه این مدیراستقلالى باعث شده تا نه تنها صداى هواداران در بیاید بلکه وینفرد شفر هم به سیم آخر بزند.

از میان خریدهایى صورت گرفته میثم تیمورى و مرتضی آقاخان مصدوم هستند و دیدارهاى ابتدایى فصل جدید را از دست مى دهند، برخی بازیکنان جوان هم قرارداد خود را با استقلال فسخ کردند و راهى باشگاه هاى دیگر شده اند.

عملکرد مسئول نقل و انتقالات استقلال باعث شده تا اعضاى هیئت مدیره این باشگاه رضایت چندانى از وضعیت حال حاضر نداشته باشند، تا جایى که احتمال دارد در اولین جلسه هیئت مدیره برگه خروج این مدیر از استقلال امضاء شود.

این وضعیت صداى پیشکسوتان استقلال و برخى از نمایندگان مجلس شوراى اسلامى را هم در آورده و بعید نیست آن‌ها طى نامه اى به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسى عملکرد این مدیر شوند.

در حال حاضر شفر ناراحتى خود از شرایط حال حاضر استقلال را به گوش مدیران این باشگاه رسانده و به آن‌ها اعلام کرده که به موفقیت استقلال دل خوش نکنند. همین موضوع هم باعث شده تا اعضاى هیئت مدیره آبی پوشان پایتخت به فکر تغییرات اساسی باشند.

یکى از اعضاى هیئت مدیره استقلال که نخواست نامش فاش شود درباره اتفاقات این روزهاى استقلال گفت: بدون شک با این عملکرد در نقل و انتقالات جدایى پندار توفیقى مسئول نقل و انتقالات باشگاه حتمی است و اجازه نمى دهیم بیش از این هواداران استقلال اذیت شوند.

بیشتر بخوانید:

لیست بازیکنان استقلال تغییر می‌کند

دست رد سازمان لیگ فوتبال بر سینه استقلالى‌ها

انتهای پیام/

عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مجید
۰۷:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۷
فقط تیم و هوادارن پرسپولیس طلایی
آخرین اخبار