در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات مدیر کل امور موزه‌ها درباره برگزاری شوی لباس در کاخ نیاوران

کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، به ارائه توضیحاتی درباره دلایل برگزاری نمایشگاه لباس در کاخ نیاوران پرداخت.

نمایشگاه مد و لباس کاخ موزه نیاوران وجهه بازاری ندارد/مدیریت کاخ موزه نیاوران موظف به نظارت بر نمایشگاه مد و لباس استمحمدرضا کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، در خصوص چرایی و چگونگی برگزاری نمایشگاه مد لباس در کاخ موزه نیاوران به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: این نمایشگاه مد و لباس شکل بازاری ندارد و هیچ چیزی در آن فروش نمی‌رود. هدف ما از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی صرفاً بیان خلاقیت‌ها در پوشاک ایرانی است.


بیشتر بخوانید: مروری بر تاریخ نمور نیاوران در یک نگاه


وی افزود: با توجه به پیشینه هنری و تاریخی که در کشور ما وجود دارد، تلاش شده است تا در نمایشگاه مد و لباسی که در کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود، مدل‌های جدیدی به نمایش درآید که نشان از خلاقیت‌ هنرمند ایرانی دارد و جایگاه لباس ایرانی را در جامعه بالا می برد.

مدیر کل امور موزه‌های کشور خاطرنشان کرد: اساس قرارداد بر همین امر شکل گرفت؛ مدیریت کاخ موزه نیاوران موظف است بر شکل برگزاری نمایشگاه مد و لباس نظارت کند تا نمایشگاه در همین مسیر حرکت کند.

شایان ذکر است که در روز‌های اخیر نمایشگاه مد و لباسی در کاخ موزه نیاوران برگزار شد که به گمان برخی از صاحب نظران وجهه جمعه بازار به خود گرفته بود و برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند آن در مجموعه فرهنگی هنری نیاوران، ممکن است به جنبه تاریخی کاخ موزه نیاوران صدمه بزند.

انتهای پیام/

چرا در کاخ نیاوران نمایشگاه لباس برپا شد؟

 

 

برچسب ها: موزه ، کاخ نیاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.