شریعتی درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در تالاب هورالعظیم توضیحاتی داد.

شریعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با اشاره به آتش سوزی در تالاب هورالعظیم اظهار کرد:  این آتش سوزی در کشور عراق آغاز شد و سپس به سمت ایران تسری پیدا کرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه  در حال حاضر آتش سوزی در 10 کیلومتری کشور ما قرار دارد, افزود: وزش باد باعث گسترش آتش شد و دود‌های غلیظ تا آسمان ماهشهر تسری پیدا کرد.

شریعتی با اشاره به اینکه تلاش کردیم از گسترش آتش سوزی جلوگیری کنیم و آن را تحت کنترل درآوریم, افزود: به دلیل اینکه در حوزه تالاب هورالعظیم آبگیری مناسبی وجود داشته است؛ در خوزستان با آتش سوزی مواجه نشدیم.

وی با بیان اینکه با کشور عراق مکاتبات لازم صورت گرفته است, بیان کرد: امروز هم جلسه‌ای با حضور مدیرکل ستاد بحران استانداری و سرکنسولگری عراق در اهواز  برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت آب شرب خرمشهر و آبادان نیز گفت: طرح آب رسانی با موفقیت انجام شده است، اما متاسفانه در روزهای گذشته با افرادی مواجهه بودیم که اقدام به شکستن خطوط لوله‌ آب می‌کردند و در آب رسانی‌ها اختلال ایجاد می‌شد.

شریعتی با بیان اینکه این موضوع با تدابیر نیروهای امنیتی و انتظامی کنترل شد, گفت: ترمیم شکستگی لوله‌های آب رسانی هم انجام گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار