جمع آوری ماشینهای سیار عرضه کننده در بیرجند با حکم قضایی

ماشینهای سیار عرضه کننده میوه و تره بار، در صورت مستقر نشدن در مکانهای پیش بینی شده ، از سوی اداره اجرائیات شهرداری بیرجند با حکم قضایی جمع آوری و به این مکانها منتقل می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: ساماندهی این خودروها با هدف جلوگیری از سد معبر ماشینها، رونق بازار و کمک به اقتصاد و اشتغال این افراد اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 4 بازار روز در بیرجند شامل بازار غفاری، پاسداران، میوه و تره بار، چهارشنبه بازار برای جانمایی ماشینهای سیار آماده شده که ظرفیت جانمایی برای تمامی خودروهای سیار متقاضی را دارد افزود: علاوه بر این بازارروزها،بازار روز رجایی با 35 غرفه و هزینه 35 میلیون تومان برای این خودروها آماده شده ولی هیچگونه استقبالی برای استقرار در این مکان از سوی ماشینهای سیار نشده است.
خسروی از آماده سازی  بازار غفاری برای 30 خودرو، بازار پاسداران برای 8 خودرو، میدان میوه و تره بار برای 57 خودرو خبرداد و گفت: تعداد نامحدودی ماشین سیار در چهارشنبه بازار می توانند محصولاتشان را عرضه کنند  و بیش از 20 غرفه هم در میدان میوه و تره بار برای عرضه کنندگان آماده سازی شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند در ادامه گفت:  فاز دوم چهارشنبه بازار باظرفیت 250 غرفه در آینده نزدیک اجرا می شود.

انتهای پیام/ ط آ

آماده سازی فاز دوم چهارشنبه بازار بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار