آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

جایگزینان رونالدو در رئال مادرید مشخص شدند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جذب نیمار جونیور، ادن هازارد و کیلیان ام باپه توسط باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه می‌باشد. فرنتینو پرز، رئیس کهکشانی‌های در تلاش است تا با مبلغ به دست امده از فروش کریستیانو رونالدو، ۳ بازیکن قدرتمند را جایگزین ستاره خود کنند.

یوونتوس مجبور به فروش بازیکنان اصلی خود می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جذب کریستیانو رونالدو  توسط باشگاه ایتالیایی یوونتوس سبب شد تا این مجبور به فروش بازیکنان اصلی خود همانند گونزالو هیگواین ، میرآلم پیانیچ و داگلاس کاستا را به باشگاه چلسی بفروشد تا بتواند توازنی را در تیم خود ایجاد کرده و مبلغ از دست داده شده از خرید رونالدو را جبران کنند.به دنبال این نقل و انتقال میان 2 تیم ،انتقال ادن هازارد نیز می تواند به سهولت میان تیم های چلسی و رئال مادرید انجام شود.

بیل در رئال مادرید باقی می ماند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با توجه به خروج کریستیانو رونالدو از باشگاه رئال مادرید ، مسئولان این باشگاه مادریدی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا گرت بیل  این ستاره ولزی را در باشگاه خود نگه داشته تا این بازیکن بتواند در بازی های اصلی جای خالی رونالدو را جبران کرده و همانند فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا گلزنی های فراوانی را انجام دهد.در ادامه اما شایعاتی نیز مبنی بر انتقال این بازیکن به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس همانند منچستریونایتد،تاتنهام و یا تیم بوندسلیگایی بایرن مونیخ آلمان وجود دارد.


بیشتر بخوانید:رونالدو به یوونتوس پیوست


کانته هدف اصلی پاریس سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه پاریس سن ژرمن در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی، انگولو کانته بازیکن قدرتمند باشگاه چلسی و تیم ملی فوتبال فرانسه را جذب کنند. گفته می‌شود مسئولان این تیم برای جذب کانته مبلغی نزدیک به ۱۸ میلیون پوند را به چلسی پیشنهاد داده اند.

مینا راهی لیگ برتر انگلیس می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

همگام با برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و درخشش یری مینا در تیم ملی فوتبال کلمبیا در این دوره از رقابت‌ها بسیاری از تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس علاقمندند تا این بازیکن را به تیم خود بیاورند. باشگاه اورتون یکی از علاقمندان اصلی این بازیکن است و برای جذب مینا نیز ۲۴ میلیون یورو در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید:جانشین اینیستا در بارسلونا مشخص شد


روگانی به چلسی می‌پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه چلسی به تازگی به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی، دانیله روگانی را با مبلغی نزدیک به ۴۰ میلیون یورو جذب کنند. این بازیکن ۲۳ ساله توانسته برای باشگاه یوونتوس بازی های خوبی را انجام دهد. همچنین ساری سرمربی سابق ناپولی و یکی از احتمال‌های هدایت باشگاه چلسی در آینده نیز این بازیکن را به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی خود در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و نقل و انتقالات ۵ لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار