دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان:

تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری در سنندج/ پارگی شیلنگ ترمز تانکر حمل سوخت علت اولیه حادثه گزارش شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج گفت: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذیصلاح باشیم.

وی بیان کرد: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذی صلاح باشیم.

جوهری خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده و کمک راننده اتوبوس زنده مانده‌اند، اما راننده تانکر و تعداد زیادی از مسافران اتوبوس فوت شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: تانکر حمل سوخت مربوط به خود ایران بوده و اینکه گفته می‌شود تانکر و راننده آن از کشور عراق بوده است، صحت ندارد.

 

منبع: میزان

انتهای پیام/ی

 

آتش سوزی اتوبوس مسافربری در سنندج

 

برچسب ها: حوادث ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.