نمازی: هدف ذوب آهن قهرمانی در لیگ برتر است/وارد بازی کی روش و برانکو نمی شوم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هدف تیم ما در رقابت های فصل آینده لیگ برتر دستیابی به عنوان قهرمانی است.

امید نمازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت:خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد، در هفته های اخیر سعی کردیم با برگزاری چند بازی دوستانه توانایی بازیکنان را محک بزنیم و تیم را به آمادگی لازم برسانیم. البته هنوز با تیم ایده آلی که من در ذهنم دارم فاصله زیادی داریم و باید بهتر کار کنیم.

او درباره خریدهای جدید تیم ذوب آهن گفت: ما هنوز به دنبال جذب یک یا 2 بازیکن دیگر هستیم اما من از عملکرد بازیکنانی مثل زبیر نیک نفس، هرناندز، ماریون، مجتبی حقدوست و محسن مسلمان که امسال به ذوب آهن آمده اند راضی هستم.

نمازی در مورد هدف تیم ذوب آهن در رقابت های آتی لیگ برتر عنوان کرد: در ورزش هدف همیشه باید قهرمانی باشد و اگر بازیکن یا تیمی هدفی غیر از موفقیت و قهرمان شدن داشته باشد بهتر است به این حوزه ورود نکند. فصل قبل ذوب آهن نایب قهرمان لیگ شده بود و امسال ما هدفمان این است که نسبت به فصل قبل پیشرفت کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم. البته ما در فصل آینده باید در 3 جبهه مبارزه کنیم و در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم اما امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره جنگ لفظی اخیر کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: من وارد بازی کی روش و برانکو نمی شوم و ترجیح می دهم در این مورد فعلا سکوت کنم.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: بازیکنان بسیار خوب کار کردند و نتایج آبرومندانه ای کسب کردند. اگر در ضربات آخر کمی هوشیارتر بودیم می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.


بیشتر بخوانید:

نمازی رسماً سرمربی ذوب آهن شد+عکس

حدادی فر: نمازی تفکراتش را به بازیکنان ذوب آهن القا کرده است


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی ذوب آهن درباره فصل آینده لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار