در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات تصادف خونین در محور کردستان/ تانکر سوخت ایرانی بوده است

نماینده مردم سنندج درباره حریق تانکر سوخت در کردستان و پیگیری ابعاد مختلف این حادثه توضیحاتی داد.

جزئیات تصادف خونین در محور کردستان / تانکر سوخت ایرانی بوده استسید احسن علوی‌ نماینده مردم سنندج در مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تصادف و برخورد تا‌نکر حامل سوخت و اتوبوس‌ مسافران‌در کردستان  اظهار کرد: این حادثه  حدود ساعت یک بامداد در  کمربندی‌ شهر اتفاق افتاده است و متأسفانه از میان 17 مسافری که در این اتوبوس بوده‌اند 15 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تانکر حامل سوختی که با اتوبوس‌ مسافران تصادف کرده است متعلق به فردی کرمانشاهی‌ است، گفت: شایعاتی مبنی بر تعلق  داشتن این تانکر به فردی عراقی صحت ندارد بلکه این تانکر پلاک کرمانشاه‌ را داشته است و برای یک فرد ایرانی است.

وی در خصوص چگونگی بروز حادثه‌ اظهار کرد: هنگامی که تانکر در حال حرکت بوده است ترمز بریده و با اتوبوسی هم که همزمان از فرعی وارد کمربندی شده است  برخورد داشته اند؛  به همین دلیل تانکر حامل مواد نفتی‌سریعاً‌ آتش گرفته و منفجر شده است.

چگونگی عبور و مرور تانکرهای عراقی در محور مریوان

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای با بیان اینکه بحث ما در خصوص ممنوعیت  تردد خودرو در جاده‌ها درباره خودروهای عراقی است، اظهار کرد: بیشتر خودروها و تانکر‌های عراقی در مسیر مریوان‌ و در یک جاده قدیمی و باریک که زیرساخت‌های فنی پایینی دارد، حرکت می‌کند و صحبت ما این است که ماشین‌های عراقی از آن مسیر نباید حرکت کرده  . جاده ای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

علوی با بیان اینکه برای بررسی این موضوع جلساتی را در مجلس برگزار خواهیم کرد؛ گفت: متأسفانه بروز این حادثه با تعطیلی مجلس همزمان شده است و برخی از نمایندگان در سفر هستند البته قطعاً  در این مورد جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا  تدبیر اساسی برای این موضوع باید اتخاذ‌ شود.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مهم این است که این تصادف در جاده کمربندی رخ داده و دلیل آن هم به خاطر بریدگی ترمز تانکر بوده است و  هیچ ربطی به زیرساخت‌ها و مشکلات جاده کمربندی‌ ندارد بلکه به دلیل بریدگی‌ ترمز و شیب‌دار بودن جاده این تصادف رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار