معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد;

رشد ارائه مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت : ارائه مشاوره به مددجویان در این استان ۳۰ درصد رشد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی عرب معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به خدمات مشاوره‌ای گروهی و فردی به مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه ارائه مشاوره به مددجویان در استان سمنان ۳۰ درصد رشد داشت گفت : درمجموع ۳۰۲ مشاوره در مناطق روستایی کم برخوردار و یک هزار ۲۶۸ مشاوره در مناطق شهری به مددجویان ارائه‌شده است.

وی بابیان اینکه ارائه این مشاوره‌ها از بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی از طلاق و اعتیاد پیشگیری و به تقویت بنیان خانواده کمک می‌کند، افزود: در کنار این مشاوره‌ها تلاش شد تا با برگزاری کلاس‌های مختلف کیفیت سبک زندگی سالم را در بین خانواده‌های مددجویان این نهاد افزایش دهیم.

عرب بابیان اینکه انواع مشاوره‌های روحی و روانی، تحصیلی، شغلی، زناشویی، عقیدتی و مذهبی به مددجویان ارائه‌شده است افزود : مددجویان طی سه‌ماهه نخست سال جاری از ۵۱۰ مشاوره زناشویی و ۱۱۰ مشاوره عقیدتی و مذهبی بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۵۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند تصریح کرد : مسائل خانوادگی با ۵۵۰ مورد بیشترین میزان مشاوره‌ها را به خود اختصاص داده است.

عرب بابیان اینکه ۴۰۰ زوج‌ جوان طی این مدت خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند گفت : ارائه این مشاوره‌ها ضمن کمک به حل مسائل اقتصادی در بهبود معیشت و کیفیت زندگی مددجویان نیز اثرگذار است.

انتهای پیام / ه

بهره مندی بیش از هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات مشاوره‌ای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.