وزیر بهداشت در خرم آباد مطرح کرد؛

نیاز به احداث ۶۷ مرکز «سلامت شبانه روزی» در کشور

سید حسن قاضی زاده گفت: ۶۷ مرکز «سلامت شبانه روزی» دیگر در کشور نیاز داریم که امیدوارم با همکاری بنیاد مستضعفان احداث شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعداز ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ۲۵ مرکز «سلامت شبانه روزی» کشور به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس در سخنانی اظهار داشت: ظرف چند سال آینده این مراکز «سلامت شبانه روزی» و بیمارستان های محلی را در کشور توسعه می دهیم.

وی با بیان اینکه ۶۷ مرکز «سلامت شبانه روزی» دیگر در کشور نیاز داریم که امیدوارم با همکاری بنیاد مستضعفان احداث شوند گفت: این جزو زیباترین قطعه زندگی هر کدام از ما است که به عنوان یک کار خیرو  یک عمل صالح برای کسانی که در لحظاتی جز خدا هیچ کس دیگری را ندارند انجام دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه این بالاترین خدمت انقلابی نیز محسوب می شود افزود: همین که لامپ مراکز «سلامت شبانه روزی» روشن شود و شروع کند به خدمت رسانی مردم امیدوار می شوند و مردم می فهمند که مسئولان به فکر آن ها هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خواهش دارم از اول مرداد تا ساعت ۱۰ این مرکز را دایر کنید و بعد به تدریج خدمات را شبانه روزی کنید گفت: اگر چیزی کم است باید هرچه سریع تر تامین کنیم.

وی تاکید کرد: مردم هم توقعشان بالا نیست، می دانند دولت و کشور مشکلاتی دارند، ما آنقدر ثروتمند نیستیم و توقع مان باید متناسب با جیب مان باشد، بایستی در حد اینکه می توانیم کمک کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: ما مرکز «سلامت شبانه روزی» «مومن آباد» را نیز تکمیل می کنیم و مرکز «سلامت شبانه روزی» «ناصر الدین» هم توسط بنیاد مستضعفان  احداث می شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر بهداشت درباره نیاز کشور به  ۶۷ مرکز «سلامت شبانه روزی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.