اولین ویدئو از «عیسی مسیح» قلابی در بغداد!

نخستین ویدئو از شخصی که در عراق خود را عیسی مسیح معرفی کرده بود، در رسانه‌های عرب زبان منتشر شد.

اولین ویدئو از «عیسی مسیح» قلابی در بغداد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری مردی در عراق که خود را عیسی مسیح (ع) معرفی کرده بود در رسانه های مختلف منتشر شد،این مرد که با فریب افکار عمومی قصد سوء استفاده از آنان را داشت،ویدئویی از خود در حال مطرح کردن ادعای کذبش منتشر کرد که همین فیلم برای وی دردسرساز شد.

فرماندهی عملیات بغداد سریعا پس از انتشار این ویدئو،شروع به تحقیقات و پس از آن دستگیری این مرد شیاد کرد و طی بیانیه ای به مردم اعلام شد که بازداشت وی به خاطر جلوگیری از رواج چنین شیادی ها بوده است.مسیح قلابی پس از دستگیری از شهروندان عراق به خصوص مسیحیان این کشور عذرخواهی کرد .

مردم عراق پس از تماشای این فیلم آن را جدی نگرفتند زیرا از نظر اکثر آنها ادعاهای وی نشانه هایی از بروز بیماری های روانی چون اسکیزوفرنی یا اختلال دو قطبی بود.لازم به ذکر است پیش از این نیز افرادی در مناطق فقیر نشین عراق با طرح ادعاهایی اینچنینی قصد فریب مردم را داشتند که تیر آنها هم به هدف نخورد. به عنوان مثال در این زمینه می توان به مردی در دوران رقابت های انتخاباتی اشاره کرد،زیرا او نیز ادعای پیامبری کرده بود و در نهایت به دام ماموران پلیس عراق افتاد.

بنا بر اعلام العربیه این مرد با انتشار دو ویدئو، نام زمینی خود را "هاشم سهم جبر" اعلام کرد و گفت که در حقیقت او همان عیسی مسیح فرزند حضرت مریم بوده و می خواهد جهان را پر از عدل و داد کند چراکه بعثتش رحمتی را برای مردم دنیا به ارمغان می آورد،همچنین در پس زمینه این فیلم صدای شخصی ناشناس نیز به گوش می رسید،او گفته بود مردی که مقابل وی نشسته برگزیده ای برای تمامی ادیان در جهان است.

بد نیست بدانید این مرد با نام کامل "طارق هاشم سهم جبر" اهل منطقه الکرخ بوده است.در ادامه لحظاتی کوتاه از ترکیب اولین ویدئوهای منتشره  این مرد را مشاهده می کنید.


بیشتر بخوانید:حمله به بازیگر شکنجه گر عیسی مسیح حین اجرای نمایش! +فیلم


انتهای پیام/

نخسین ویدئو از شخصی که خود را مسیح معرفی کرده بود

برچسب ها: دانلود فیلم ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۷
همین دادشمون را کم داشتیم.
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۷
در این دنیای تکنولوژی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۷
اللهم اشف کل مریض