در پايان رقابت 300 رزمي‌كار

درخشش قمي‌ها با کسب پنج مدال كيك بوكسينگ قهرمانی کشور

كيك‌بوكسينگ كاران قم با درخشش در اوزان مختلف موفق به كسب پنج مدال رنگارنگ از پيكارهاي کیک‌بوکسینگ WKO قهرماني كشور شدند.

قمي‌ها صاحب پنج مدال كيك بوكسينگ ايران شدند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ تیمی که متشکل از بهترین‌های حال حاضر رزمی قم عازم پیکارهای کیک‌بوکسینگ WKO قهرمانی ایران شده بود با درخشش رزمی‌کاران خود در مجموع پنج مدال این پیکارها را کسب کرد.

این در حالی که مجموعا 300 نفر در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور حضور داشتند و پیکارها با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف به میزبانی هیات قزوین به انجام رسید و شرکت کنندگان در چهار رده سنی برای کسب عناوین برتر رقابت کردند.

تیم منتخب هیات قم در این رقابت‌ها متشکل از 9 رزمی‌کار به مصاف حریفان رفت و با وجود اینکه نخستین‌بار در مسابقات این سبک حضور داشت در مجموع عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و با یک نشان طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز دست‌پر به استان قم بازگشت.

عباس صفایی‌پور سومین مدال‌آور تیم منتخب قم در وزن منهای 26 کیلوگرم رده سنی نونهالان صاحب نشان برنز شد و محمد رستمی همین موفقیت را در وزن منهای 45 کیلوگرم رده سنی نونهالان کسب کرد، ضمن اینکه علی ابراهیمی به مدال برنز وزن منهای 57 کیلوگرم بزرگسالان دست یافت.

در این دوره از مسابقات محمدمهدی قاسم‌لو با شکست تمامی حریفان خود مقام قهرمانی و مدال طلای وزن منهای 71 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان را کسب کرد و ابراهیم صالحی در دیدار نهایی وزن منهای 38 کیلوگرم نوجوانان با یک شکست غیر منتظره صاحب نشان نقره شد.

انتهای پیام/الف

کسب پنچ مدال  توسط کیک بوکسینگ کاران قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار