ایجاد شفافیت در نظام اداری کشور برای رشد و توسعه مناسب است/اقتصاد دانش بنیان و فناوری به اقتصاد رانتی تبدیل نشود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایجاد شفافیت در نظام اداری کشور برای رشد و توسعه مناسب است افشاگری زیاد است، اما باید شفاف سازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم دیدار با نخبگان و جوانان با بیان اینکه ایجاد شفافیت در نظام اداری کشور برای رشد و توسعه مناسب است، گفت: افشاگری زیاد است، اما باید شفاف سازی شود تا همه بتوانند نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال افشاگری نیستیم، اما از شفاف سازی حمایت می‌کنیم، افزود: فساد با عمل کردن برطرف می‌شود و دولت الکترونیک را با جدیت پی گیری می‌کنیم.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: نگاه به موضوع دانش بنیان باید تغییر یابد و نباید اقتصاد دانش بنیان و فناوری به اقتصاد رانتی تبدیل شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه فناوری اطلاعات برای نشناختن مرز است، گفت: همگی مردم به دنبال مرزبندی در استان خود هستند در صورتی که این نوع فکر با ساختار فناوری مخالف است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: نگاه‌های سنتی و شکاف‌های مدیریتی به دلیل فناوری امروز کار‌ها را مشکل کرده، اما استارتاپ‌ها نهال‌هایی هستند که ۳ سال احتیاج به مراقبت دارند.
انتهای پیام/ر

صحبت های آذری جهرمی در دیدار با نخبگان و جوانان

برچسب ها: ارتباطات ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار