کشته شدن یک نفر در درگیری تعدادی از افراد یک روستا با پلیس کازرون/آب قربانی گرفت

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از درگیری تعدادی از افراد یک روستا با پلیس و کشته شدن یک نفر خبر داد.

کشته شدن یک نفر در درگیری تعدادی از افراد یک روستا با پلیس کازرون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی کازرون امروز با اشاره به درگیری تعدادی از افراد یک روستا با پلیس و کشته شدن یک نفر، گفت: مأموران انتظامی شهرستان کازرون در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر جمع آوری پمپ‌های غیر مجاز آب، به یکی از روستا‌های مربوطه در حوزه پاسگاه انتظامی کمارج اعزام شدند.

وی ادامه داد: در هنگام اجرای حکم توسط مأموران انتظامی، تعدادی از افراد آن روستا نسبت به اجرای حکم معترض و ضمن تمرد و تعدی نسبت به مأموران، اقدام به سنگ پرانی به سمت آنان و ایجاد درگیری کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون افزود: در این خصوص مأموران انتظامی پس از اخطارهای فراوان مبنی بر متفرق شدن جمعیت، اقدام به تیراندازی هوایی با سلاح ساچمه زنی کرده که در این میان یک نفر از معترضان از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد که در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از مأموران انتظامی نیز از ناحیه دست و پا و به وسیله سنگ پرانی افراد مجروح شدند، افزود: نیروی انتظامی مجری قانون است و بر اساس وظایف ذاتی خود در راستای اجرای حکم قضایی در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمل می کند.

انتهای پیام/ن

درگیری پلیس کازرون با افراد یک روستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار