جام جهانی ۲۰۱۸؛

تیم منتخب نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

برترین بازیکنان مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با برگزاری ۲ بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم‌های راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شدند. در بازی‌های مرحله نیمه نهایی تیم ملی فوتبال کرواسی توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم ملی فوتبال انگلیس را شکست دهد و در طرف دیگر جدول تیم ملی فوتبال فرانسه توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی فوتبال بلژیک را شکست دهد. تیم‌های کرواسی و فرانسه رو یکشنبه (۲۴ تیر) در ورزشگاه لوژنیکی شهر موسکو به مصاف هم می‌روند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم منتخب نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه

به همین بهانه سایت بلیچر ریپورت تیم منتخب مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را معرفی کرد.

دروازبان:تیبو کورتوآ

کورتوآ دروازبان تیم ملی فوتبال بلژیک تنها نماینده این تیم در لیست بازیکنان منتخب مرحله نیمه نهایی است. این بازیکن بلند قامت در بازی مقابل فرانسه از ۵ شوتی که در چارچوب دروازه تیمش بود ۴ ضربرا مهار کرد، اما این عملکرد برای پیروزی تیمش کافی نبود و آن‌ها از فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جا ماندند. کورتوآ در دیدار مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی این جام هم یکی از ستاره‌های تیمش بود.

دفاع وسط:رافائل واران و ساموئل اومتیتی

زوج خط دفاع تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از ارکان اصلی این تیم در بازی مقابل بلژیک بودند. این 2 بازیکن سرعتی و سرزن در طول مسابقه با تیم ملی فوتبال بلژیک به مهاجمان خطرناک این تیم اجازه ایجاد موقعیت‌های زیاد را ندادند و نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه تیمشان داشتند. ساموئل اومتیتی با تک گلی که با ضربه سر در این بازی به ثمر رساند باعث پیروزی تیمش و راه یابی به فینال شد. او به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

دفاع راست:شیمه ورسالیکو

دفاع راست تیم ملی فوتبال کرواسی در کنار دیگر هوطنانش یک تیم یک دست و متحد را تشکیل داده اند و حال با درخشش در بازی نیمه نهایی در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارند. ورسالیکو با سانتر زیبایی که در نیمه دوم بازی مقابل انگلیس انجام داد سازنده گل استثنایی ایوان پریشیچ بود.

دفاع چپ:لوکاس هرناندز

بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه در پست دفاع راست در طول این جام یکی از پدیده‌های این تیم بوده و انتظارات را فراتر از چیزی که از او تصور می‌شد برآورده کرده است.

هافبک دفاعی:انگولو کانته

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال فرانسه در طول این جام عملکرد یکدست و بدون فراز و نشیبی داشته. او در مسابقه مقابل تیم ملی فوتبال بلژیک به مانند بازی‌های قبلی اش در همه جا‌هایی که می‌بایست حظور داشته باشد حاظر بود و وظیفه اصلی خود یعنی توپ گیری و قطع پاس‌های تیم حریف را به بهترین نحو اجام داد و حال او هم در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ حاضر خواهد بود.

هافبک وسط:بلیز متوئیدی و پوئل پوگبا

2 بازیکن کلیدی فرانسه در خط میانی که عملکردشان باعت شد تیم ملی فوتبال بلژیک نتواند در میانه زمین به مانند دیدار‌های قبلی بازی را کنترل کند.۲ بازیکن جنگنده و پخش کننده توپ که عملکرد فوق العاده ایی در طول جام جهانی ۲۰۱۸ داشته اند.

مهاجم سمت راست:کیلین امباپه

پدیده فرانسوی‌ها که بدون شک یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در این جام بوده، با سرعت خیره کننده خود به راحتی مدافعان را از پیش رو بر می‌دارد و ایجاد موقعیت می‌کند. او در بازی مقابل بلژیک برای تیمش ۶ موقعیت گل ایجاد کرد و یکی از بهترین‌های زمین بود

مهاجم سمت چپ:ایوان پریشیچ

چپ پای کروات‌ها در دیدار مقابل انگلیس بدون شک ستاره تیمش بود. او با یک ضربه استثنایی که فقط یک مهاجم در سطح اول دنیا توانایی انجام دادن آن را دارد توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند. پریشیچ در وقت‌های اضافه این دیدار حساس با یک پاس گل دیدنی گل دوم تیمش را برای مانژوکیچ ساخت.

مهاجم نوک:ماریو مانژوکیچ

مهاجم سخت کوش کروات‌ها در مسابقه مقابل تیم ملی انگلیس به مانند بازی‌های قبلی اش درون زمین برای تیمش تلاش کرد. او حتی در وقت‌های اضافه یک لحظه هم تمرکز خود را از دست نداد و از تک موقعیتی که پریشیچ برای او ساخت به بهترین شکل استفاده کرد و وظیفه خود را انجام داد. با تک گل او حال کرواسی یکی از فینالیست‌های جام جهانی ۲۰۱۸ است.


بیشتر بخوانید:شکایت فیفا از عربستان به دلیل پخش غیرقانونی بازی‌های جام‌جهانی 2018


انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار