جام جهانی ۲۰۱۸؛

کافو: انتظارات از نیمار در جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر بود

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال برزیل گفت:از نیمار در جام جهانی ۲۰۱۸ انتظارات بیشتری داشتیم، زیرا او بهترین بازیکن ۱۰ سال گذشته برزیل است.

کافو:از نیمار انتظارات بیشتری داشتیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از fotmob، کافو بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در ارتباط با عملکرد تیم ملی فوتبال این کشور و نیمار جونیور در جام جهانی 2018 گفـت: نیمار می‌داند چه چیزی برای زندگی و فعالیت حرفه‌ای خودش بهتر است و به نظر می‌رسد او بتواند از غم بوجود آمده از شکست در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به خوبی بگذرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بازیکن سابق برزیل ادامه داد: نیمار با توجه به آسیبی که دیده بود توانست در جام جهانی 2018 در ۵ دیدار ۲ گل را به ثمر برساند و در عین حال مورد انتقاد‌های نیز در جریان این رقابت‌ها قرار گرفته بود. او یکی از ستارهای تیم ملی فوتبال برزیل و جام جهانی 2018 بود، اما نتوانست تیم را از شکست نجات دهد.

کافو در ادامه افزود: نیمار یک بازیکن فوق العاده است و باید فرصت داده شود تا این بازیکن از فرصت‌ها بتواند به خوبی استفاده کند. ما انتظار داریم تا این بازیکن در درون زمین تکنیک‌های مختلفی را به نمایش بگذارد. نیمار یکی از بهترین بازیکنان ۱۰ سال گذشته تیم ملی فوتبال برزیل بوده است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان برزیلی نیز شناخته می‌شود. ما می‌خواهیم نیمار خوشحال‌تر از گذشته باشد و به سوی پیشرفت گام‌های بلندی را بردارد.


بیشتر بخوانید:شکایت فیفا از عربستان به دلیل پخش غیرقانونی بازی‌های جام‌جهانی 2018


برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات کافو در ارتباط با عملکرد نیمار جونیور در جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار