چرا نباید هیچ‌گاه در قسمت بار خودرو سوار شوید؟!+ فیلم

در آزمایشی جالب چگونگی رخ دادن حادثه‌ای مرگبار در زمان حین نشستن افراد در قسمت بار خودروهای باری بررسی شد.

چرا نباید هیچ‌گاه در قسمت بار خودرو سوار شوید؟!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز ایمنی بزرگراه‌های کارولینا شمالی در ایالات متحده آزمایشی جهت بررسی تاثیرات تصادف بر افراد نشسته در قسمت بار خودروهای باری انجام داد.

در این آزمایش خودرویی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت به قسمت انتهایی یک خودرو باری با تعداد 3 سرنشین در قسمت بار برخورد می‌کند که در اثر شدت برخورد اتفاقی بسیار تلخ رخ می‌دهد. این آزمایش به درستی نشان می‌دهد که در صورت بروز چنین حادثه‌ای در واقعیت تلفات جانی سنگینی را به دنبال خواهد داشت. تصاویر آهسته از لحظه تصادف به روشنی شدت و جزئیات آزمایش را به نمایش می‌گذارد.

طبق قوانین ایالت کارولینا افراد 16 سال و بالاتر از آن می‌توانند در قسمت بار خودرو سوار شوند. اما مخالفان این قانون با اعتراض و انجام چنین آزمایش‌هایی در صدد اثبات خطر جانی این اقدام هستند. قانون مربوط به سوار شدن در قسمت بار خودرو در سراسر آمریکا متفاوت است. مثلا در ایالت فلوریدا تنها سوار شدن افراد زیر 18 سال به قسمت بار خودرو ممنوع می‌باشد ولی در کالیفرنیا سوار شدن هر فردی در هر سنی در این قسمت جرم محسوب می‌شود. در ایران هیچ راننده خودرو باری حق ندارد شخصی را در قسمت بار خودرو سوار کند.

در ادامه فیلم این آزمایش را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: حساس‌ترین و محرمانه‌ترین ماهواره‌هاى جاسوسى بر فراز آسمان‌ها در دنیا+ تصاویر

بیشتر بخوانید: انتقال یک یوفوی مرموز به پایگاه نظامی فوق سری آمریکا! +فیلم

انتهای پیام/

آزمایشی که خطر مرگ را نشان می‌دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار