پای تعزیرات به نمایندگی‌های فروش خودرو رسید

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از حضور گشت مشترک تعزیرات حکومتی در نمایندگی‌های فروش خودرو به منظور برخورد با تخلفات این نمایندگی‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با توجه به نوسانات اخیر قیمت ارز، شاهد سوء استفاده‌هایی در عرضه کالای مختلف بوده ایم که گزارشاتی نیز در خصوص تخلف گرانفروشی نمایندگی‌های فروش خودرو به دستمان رسیده که گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در حال بررسی و بازرسی از نمایندگی‌های سطح شهر شیراز هستند.

وی با اشاره به تخلف یکی از این نمایندگی‌ها که با استفاده از دو دستگاه POS مختلف اقدام به اخذ وجه از مشتریان و نهایتا گرانفروشی می‌کرد، افزود: طی یکی از این بازرسی‌ها که از یکی از نمایندگی‌های پر فروش سطح شهر انجام شد، تخلف گرانفروشی این نمایندگی که با ترفندی خاص اقدام به اخذ وجه اضافه از مشتریان می‌کرد محرز شد که با تشکیل پرونده برای این نمایندگی، مسئول آن نیز به تعزیرات احضار و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

مبشری ادامه داد: این بازرس‌ها تا بازرسی از تمامی نمایندگی‌های فروش خودرو در سطح شهر ادامه خواهد داشت و با کسانی که با سوءاستفاده از التهابات اخیر پیش آمده اقدام به سرکیسه کردن مردم می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی نمایندگی‌های فروش خودرو، مراتب را به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند تا نسبت به رسیدگی فوری به موضوع و برخورد با متخلف اقدام شود.
انتهای پیام/ر

برخورد با تخلف گرانفروشی نمایندگی‌های فروش خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار