شرکت ۱۲ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

امسال ۱۲ هزار نفر از استان بوشهر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت می‌کنند.

شرکت ۱۲ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت::هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۱ تیر ادامه دارد.

هاشمی افزود: در اولین سال اجرای این جشنواره ۴ هزار نفر و در دومین سال ۸ هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی گفت: کودکان در رده سنی ۴ تا ۱۱ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال و جوانان و بزرگسالان ۱۷ سال و بالاتر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

هاشمی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به کتابخانه شهر‌ها، روستا‌ها و محله‌ها پرسش نامه و سوالات را دریافت کرده و یا با مرجعه به سامانه razavi.iranpl.ir فایل پی دی اف کتاب‌ها و سوالات و پرسشنامه را دریافت کنند.

وی گفت: استان بوشهر ۶۴ کتابخانه، ۳۵ هزار عضو و ۱۵۰ کارشناس، کتابدار و کارمند دارد که مشغول فعالیت در حوزه کتاب و کتابخوانی هستند.

هاشمی افزود:هم اکنون در استان کتابخانه‌های دوراهک در حال ساخت، کتابخانه سیراف آماده بهره برداری است و اعتبار ساخت کتابخانه بادوله تامین شده است.

وی گفت: زمین برای ساخت کتابخانه‌ای در بوشکان واگذار و هزینه ساخت آن تامین شده است در محله دواس بوشهر هم تنها کتابخانه استاندارد با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت به زودی به بهره برداری می‌رسد. اما بازهم نیاز به ایجاد کتابخانه‌های بیشتری در استان وجود دارد.

انتهای پیام/م

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

برچسب ها: نشر کتاب ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.