اخبار باشگاه استقلال؛

آبی پوشان پایتخت به دنبال روادید آلمان/ بازگشت استقلالی ها پس از تاریخ اعلام شده سوپر جام!

کاروان تیم فوتبال استقلال به دنبال آن است تا با گرفتن روادید آلمان برای انجام یک بازی دوستانه راهی این کشور شود.

آبی پوشان پایتخت به دنبال روادید آلمانبه  گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به حضور كاروان تيم فوتبال استقلال در تركيه براى برپايى اردويى ١٠ روزه در همين راستا قرار است آبى پوشان براى برگزارى يك بازى دوستانه با تيم كالسروهه آلمان راهى اين كشور شوند.

بدين ترتيب استقلالى ها امروز صبح با حضور سفارت آلمان براى گرفتن رواديد اقدامات لازم را انجام مى دهند تا بتوانند برای انجام این بازی دوستانه راهی آلمان شوند.

همچنين شفر سرمربى آلمانى تيم فوتبال استقلال در برنامه تمرينى امروز در نظر دارد پس از بازگشت از سفارت آلمان يك تمرين سبك را براى استقلالى ها در نظر بگيرد.

همچنين بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز با حضور در استانبول به گردش و تفريح خواهند پرداخت.

استقلالى ها روز گذشته يك بازى دوستانه مقابل تيم ماريپول اوكراين برگزار كردند که بازی  را با نتيجه يك بر صفر به حريف واگذار كردند.


بیشتر بخوانید:

دومين حریف تدارکاتی استقلال در ترکیه مشخص شد

استقلال و اولین بازى دوستانه در ترکیه


چشمى به ايران بازگشت

روزبه چشمى كه طى روزهاى گذشته در قطر به سر مى برد و در اين ميان بحث چند تيم قطرى هم براى اين بازيكن مطرح شده بود در نهايت به ايران بازگشت.

اين بازيكن براى مذاكره و تعيين تكليف نهايى بين استقلال و قطر به ايران بازگشت تا نشستى را با مديران باشگاه خود داشته باشد

طى هماهنگى كه روز چهارشنبه، توفيقى و افتخارى با مدير برنامه هاى چشمى داشتند مقرر شد روز شنبه جلسه اى در دفتر باشگاه برگزار شود تا وضعيت نهايى حضور چشمى در استقلال مشخص شود.

منتظرى در اردوى استقلالى ها

پژمان منتظرى مدافع آبى پوشان پايتخت پس از توافق با افتخارى امروز صبح راهى تركيه شده و اين بازيكن تا ساعتى ديگر به اردوى استقلالى ها اضافه مى شود

همچنين شاگردان شفر ساعت ٩:٣٠ صبح امروز به وقت تركيه راهى سفارت آلمان شدند تا رواديد هاى خود را دريافت كنند و در همين راستا قرار است منتظرى هم تا ساعاتى ديگر به كاروان استقلال در سفارت آلمان ملحق شود.

 مجيد حسينى حق فسخ قرارداد را ندارد

مجيد حسينى كه اين روزها مورد توجه باشگاه ترابوزان اسپور تركيه قرار گرفته حق فسخ با باشگاه استقلال را ندارد.

طبق اعلام مديران استقلال مجيد حسينى به هيچ عنوان نمى تواند از استقلال خارج شود و او حتى با پرداخت ١٠٠ هزار دلار هم نمى تواند بدون رضايت استقلالى ها با تيمى ديگر قرارداد منعقد كند.

بازگشت استقلالی ها پس از تاریخ اعلام شده سوپر جام!

با توجه به تصميم اعضاى تيم فوتبال استقلال ،آبى پوشان پايتخت پس از بازى سوپر جام كه قرار است 29 تیر برگزار می شود به ایران باز گردند.

همچنين طبق اعلام معاون ورزشى باشگاه استقلال كاروان تيم ٣١ تير ماه از اردوى تركيه باز مى گردند كه با اين حساب آبى ها بازى سوپر را از دست مى دهند.

استقلالى ها رواديد گرفتند

كاروان تيم فوتبال استقلال كه امروز صبح براى دريافت رواديد آلمان در سفارت اين كشور حضور پيدا كرده بودند توانستند رواديد خود را دريافت تا براى انجام بازى دوستانه دریافت کنند.

اين احتمال وجود دارد استقلالى ها پنج شنبه هفته آتى از تركيه راهى آلمان شوند تا در ديدارى دوستانه به مصاف تيم كالسروهه بروند.

منتظرى به كاروان استقلال ملحق شد

منتظرى ظهر امروز با حضور در اردوى استقلال خود را به كادر فنى معرفى كرد ى رواديد آلمان را هم گرفت.

احتمال برکناری معاون ورزشى باشگاه استقلال!

با توجه به پاك شدن پست های استقلالی در صفحه اجتماعى توفیقی معاون ورزشى باشگاه استقلال در همين راستا شنيده مى شود وى طی روزهای آینده از سمت خود توسط وزارت ورزش و جوانان برکنار مى شود

اما اين موضوع در حالى عنوان مى شود كه معاون ورزشى استقلال اين موضوع را كذب دانست.

گزینه هاى خارجى مد نظر وینفرد شفر

با توجه به جدایى امید ابراهیمى از استقلال، وینفرد شفر به دنبال جذب "مارتین نیومایر" و "الحاجى گرو" است.

"نیومایر" سابق حضور در تیم فوتبال منچستریونایتد را دارد و او در ۲ فصل گذشته در تیم‌های لوزرن سوئیس و قاسیم پاشا بازی کرده است.

نیومایر در پست هافبک بازى مى کند و این بازیکن در ۴۳ بازی موفق به زدن ۱۲ گل شده است

مدیران استقلال هنوز مذاکرات رسمى با این ۲ بازیکن را آغاز نکرده اند.

پُست جدید فتحى در هیئت مدیره استقلال

در حالى که گفته شده امیر حسین فتحی عضو هیئت مدیره استقلال فردا طى حکمى به عنوان رئیس این هیئت اعلام مى شود، اما فتحى در جریان این موضوع نیست و احتمالا این امر فردا از سوى وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام می شود.

تنها راه حضور حسینى در باشگاه ترکیه مشخص شد

مجید حسینى مدافع آبى پوشان پایتخت که ابن روز‌ها در رادار باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه قرار گرفته بدون رضایت نامه با سربرگ باشگاه استقلال نمى تواند از این تیم جدا شود و این بازیکن به رضایت نامه مدیران باشگاه استقلال نیاز دارد.

طبق اعلام یکى از مدیران استقلال، اینکه گفته مى شود استقلال خواهان دریافت ١٠٠ تا ٣٠٠ هزار دلار براى صدور رضایت حسینى شده کذب است و حسینى، بازیکن باشگاه استقلال محسوب مى شود و فقط با رضایت نامه باشگاه مى تواند از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۷
ان شاالله آلمان خوش بگذره