سرقت خودرو با ترفند تکراری بیهوش کردن راننده

سارقی که با استفاده از بیهوش کننده، خودروی یک راننده مسافرکش را ربوده بود توسط ماموران کلانتری قلعه نو شناسایی و دستگیر شد.

سرقت خودرو با ترفند تکراری بیهوش کردن رانندهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی مرادزاده رئیس کلانتری 211 قلعه نو  اظهار داشت: روز سه شنبه هفته جاری طی تماسی با مرکز پیام این کلانتری، ماموران از رویت خودروی سرقتی توسط فرزند مالک ماشین باخبر شدند.

وی افزود:  پس از اطلاع ماموران کلانتری 211 قلعه نو از این موضوع، با پسر مالک خودروی سرقت شده تماس گرفته شد. وی در این باره  گفت:   در جاده ورامین به سمت تهران در حال رانندگی بودم که خودروی خودروی سرقت شده پدرم را که یک مشخصه دقیق داشت را در جاده  شناسایی  کردم. از آنجا که راننده آن احتمالا خود سارق است، از ماموران شما تقاضا کردم که برای بازداشت متهم وارد عمل شوند.

سرهنگ علی مرادزاده تصریح کرد: با توضیح فرزند مالک خودروی سرقت شده، ماموران کلانتری 211 قلعه نو شماره پلاک خودروی سرقتی را به واحد ایست بازرسی مستقر در مسیر این خودرو اعلام کردند که بعد از رسیدن این خودرو به ایست بازرسی کلانتری 211 قلعه نو، خودرو متهم که یک مسافر نیز با خود به همراه داشت توسط ماموران دستگیر و خودرو توقیف شد.

بنابر این گزارش، سارق در توضیح نحوه سرقت خود گفت: «چند روز پیش از قرچک سوار ماشین مسافرکشی شدم و مقصد من ورامین بود. پس از اینکه به ورامین رسیدم به راننده گفتم کار دیگری هم در نازی آباد دارم و به سمت نازی آباد رفتیم. در میان راه از بدبختی های خود و روزگار سختم گفتم که او نیز با من درد دل کرد. وقتی به پارک خزانه رسیدیم راننده در آنجا توقف کرد تا با هم حدود ده دقیقه استراحت کنیم. در پارک به راننده گفتم در این هوای گرم یک آبمیوه برایت می آوردم. پس از خرید آبمیوه، در آن چند قرص خواب آور ریختم. راننده او بعد از اینکه شربت را خورد بیهوش شد و من نیز ماشین را برای مسافرکشی به سرقت بردم.»

سرهنگ مرادزاده در ادامه گفت: بعد از اعترافات سارق، فرزند مالک خودرو در رابطه با به هوش آمدن پدرش گفت:  پدرم در پارک حدودا 24 ساعت به خواب رفته بود و خدارا شکر اتفاق بدی برایش نیفتاده است ،اما معلوم نبود اگر سارق در شربت پدرم بیش از حد قرص می ریخت چه اتفاقی برای پدرم می افتاد.

رییس کلانتری 211 قلعه نو در پایان اظهار کرد: با هماهنگی قضایی، پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار