وزیر بهداشت خبر داد؛

حضور پزشکان کشورمان در مراکز درمانی باکو/ ساخت کارخانه تولید داروی ایرانی در جمهوری آذربایجان

هاشمی گفت: اساتید و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال غرب کشور به ویژه تبریز، در یکی از مراکز درمانی باکو حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن هاشمی  وزیر بهداشت گفت: اراده جدی و قوی روسای جمهور ایران و آذربایجان، بر توسعه مناسبات دو کشور در حوزه بهداشت و درمان است و قرار شد اساتید و پزشکان دانشگاه های علوم پزشکی شمال غرب کشور به ویژه تبریز، در یکی از مراکز درمانی باکو حضور پیدا کنند.

هاشمی سپس از دیدار با الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان اظهار داشت: یکی دیگر از محورهای مذاکرات با الهام علی اف، ورود داروهای ایرانی به آذربایجان و ساخت کارخانه تولید دارو توسط بخش خصوصی ایران در این کشور بود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در مورد تبادلات دانشجو بین ایران و آذربایجان تصمیمات اجرایی خوبی گرفته شد و امیدوارم که در حوزه بیمه نیز بتوانیم همکاری های مشترک را آغاز کنیم.

هاشمی روز گذشته برای دیدار دو روزه با مقامات جمهوری آذربایجان در راس یک هیات از وزارت بهداشت و فعالان بخش خصوصی از حوزه درمان به جمهوری آذربایجان سفر کرده است.

وزیر بهداشت در ادامه این سفر، از بیمارستان چشم پزشکی باکو و نیز منطقه صنعتی پیر اللهی که قرار است کارخانه مشترک دارو سازی ایران و جمهوری آذربایجان در آن احداث شود، بازدید کرد.

انتهای پیام/

نتایج دیدار وزیر بهداشت با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۷
خیلی جالب هست
آخرین اخبار