دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تخریب فرهنگ ایرانی

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایرانی را خراب و بی‌عقیده کنند تا عقیده جوانان روز به روز تنزل پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در سخنرانی خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: وقتی بی‌حجابی بیاید بی‌تفاوتی، تنبلی و بی‌عقیدگی می‌آید و دشمنان می‌خواهند فرهنگ ما را خراب و بی‌عقیده کنند تا عقیده جوانان روز به روز تنزل پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئله بی‌حجابی و بدحجابی سیاسی شده است، افزود: پدیده حجاب فقط مسئله دینی نیست بلکه عدم رعایت آن آسیب اجتماعی محسوب می‌شود.

امام جمعه ساری گفت: روز میلاد حضرت معصومه (س) روز دختر یعنی حفظ حجاب و عفاف است و باید رفتار و منش حضرت معصومه (س) را حفظ کنیم و ولنگاری و اباگری به جایی نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در میان مسؤولان و مردم کمرنگ شده و رسانه‌های جمعی باید نقش‌آفرینی کنند.

آیت‌الله طبرسی به سفر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل به مسکو و پکن و ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور اشاره کرد، گفت: این سفر‌ها شکست و تودهنی برای ترامپ است و ایران یک کشور انقلابی در جهان و منطقه است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و بازار سکه و ارز، گفت: مردم از این وضعیت ناراحت هستند، اما مایوس نیستند و خودشان را گم نکرده‌اند.

وی افزود: سوختن مسجد جامع ساری برای ما فاجعه و بلا بود و باید این مسجد به کمک مردم ساخته شود و مردم بسیجی وار مجددا و بهتر از اول این مسجد را بسازند.
انتهای پیام/آ

دشمن بدنبال تخریب فرهنگ ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.