عضو شورای عالی فضای مجازی:

نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ با دشمنان انقلاب است

عزت الله ضرغامی گفت: پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی با فداکاری ماموریتهای گسترده و متنوعی را انجام می‌دهند که در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد.

نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ با دشمنان انقلاب استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعزت الله ضرغامی در جمع فرماندهان و روسای انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز ناجا در خط مقدم مقابله با دشمن هم در فضای سخت و هم در فضای نرم است و کار نیروی انتظامی با توجه به گسترش فضای مجازی بسیار سخت و پیچیده است که با برنامه ریزی درست، می توانیم از شرایط موجود بهره ببریم؛ در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد داد.

عضو شورای عالی فضای مجازی در جلسه نهضت روشنگری ناجا اظهار داشت: امروز ناجا نسبت به بقیه نیروهای مسلح در وضعیت جدی تری قرار گرفته است و در واقع ناجا وارد یک جنگ بالفعل شده که این جنگ را دشمن بدون شلیک یک گلوله با عملیات روانی مدیریت می کند که بدون مبالغه، کارکنان نیروی انتظامی با فداکاری، ماموریت های گسترده و متنوعی را انجام می دهند که در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد و در خط مقدم میدان جنگ با دشمنان انقلاب هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بر اساس آیه قران کریم که می فرماید: «فلینظر الانسان الی طعامه» یعنی انسان باید به غذایش نظر کند که چه می خورد، همه مفسران اذعان دارند که انسان باید از پاکی، مقوی و حلال و حرام بودن غذایش مطمئن شود. اما در برخی از روایات ذیل این آیه آمده است که مراد غذای روح است؛ کما اینکه از امام موسی کاظم علیه السلام نقل شده است که: «عجبت لمن یتفکر فی ماکوله کیف لم یتفکر فی معقوله» بنابر این همه ما باید مراقبت کنیم که غذای روح ما پاک و طاهر باشد. به همین خاطر تمام مراجع خواندن کتب ضاله را حرام می دانند. به اعتقاد بنده امروز احکام کتب ضاله عوض شده است و بنده معتقدم که علاوه بر حوزه اعتقادی و باورهای دینی، ما باید دقت کنیم و بدانیم که آگاهی های سیاسی و دانش سیاسی را از چه کسی می گیریم و بدون شک علت انحراف بسیاری از افراد، به علت منابع خبری منحرف است.

ضرغامی تاکید کرد: تبلیغات و اقدامات رسانه ای در مورد عملکرد پلیس به مراتب کمتر و پایین تر از واقعیات موجود است. مظلومیت ماموران ناجا از مرزهای کشور تا کف خیابان شهرها باعث برکت کار آنان شده است.

رییس اسبق سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ماموریت های ناجا باید با هوشمندی و توجه به افکار عمومی و عملیات روانی دشمن انجام گیرد. عده ای به دنبال جابجایی مفهوم منکر و معروف هستند که پرسنل پلیس باید مراقب این عملیات روانی دشمن باشند و ماموریت های اجتماعی خود را با هوشمندی و توجه به افکار عمومی و عملیات روانی دشمن انجام دهند و باید مراقبت کنند که بهانه به دست دشمن ندهند. اقدامات رسانه ای ناجا باید بر اساس اولویت ها و انتظارات عمومی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار