با حکم شریعتمداری؛

اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار منصوب شدند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا ، در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حسن یونس سینکی» معاون اقتصادی بازرگانی وزارتخانه، «سید محمود نوابی» رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و «جمال انصاری» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای همه کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی تعیین شدند.

شریعتمداری به موجب این حکم ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت های سازمان حمایت و سازمان تعزیرات و همه سازمان های دولتی استانی و بکارگیری توان خارق العاده مردمی و در راس آنها انجمن ها و اتحادیه های تولیدکنندگان و بازرگانان همراه و متدین، در اطلاع رسانی آنها از مراکز اختفا و احتکار و همکاری آنان در رسیدگی ها و بازرسی ها و همچنین استفاده از ظرفیت فوق العاده فضای مجازی، در تحقق این هدف بر اساس برنامه تهیه شده اقدام شود.

برپایه این حکم، همه استانداران، فرمانداران و روسای سازمان های استانی باید به همکاری لازم با آن ستاد بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت صنعت ، احتکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۳ تير ۱۳۹۷
توروخدا به فکر جوانان تحصیلکرده هم باشید همه الان بیکارند شغلی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایرج گلبابایی
۲۳:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۷
از آقای وزیرمحترم صنعت باید پرسید که تخصیص دهنده ارز به وارد کننده چه کسی بوده که حا لا باید برعلیه واردکننده خاطی ستاد مبارزه تشکیل داده شود!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۷
عجب كميسيون قدرتمندي اگه اينا نتونن جلوي احتكار رو بگيرن هيشكي ديگه نميتونه
آخرین اخبار