یک شکایت برزیلی در راه باشگاه استقلال

احتمال می‌رود پادوانی مدافع آبی پوشان پایتخت براى دریافت طلب هاى خود از استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پادوانى مدافع آبى پوشان پايتخت كه پس از مصدوميت از ناحيه گردن همچنان در حال انجام فيزيوتراپى است با انتشار پيامى در صفحه اجتماعى درباره وضعيت قراردادش با استقلالى ها نوشت :پس از اتمام قراردادم، از طرف باشگاه با من تماسی گرفته نشد آن‌ها من رو فراموش کردند و فقط هواداران هستند که برای من پیام می فرستند و به من توجه دارند.

با اين وجود شنيده مى شود اين روزها پادوانى با وكيل يكى از كاپيتان هاى اسبق استقلال نشست و برخاست دارد و بعيد نيست كه استقلال براى دريافت طلب هاى خود از استقلال به كميته تعيين وضعيت شكايت كند.همچنین این امکان وججود دارد که این بازیکن در مصاحبه ای در آینده برخی حقایق را بیان کند.

پادوانی فصل گذشته به دلیل برخورد با سهرابیان هم تیمی خود دچار مصدومیت شد و این بازیکن با حضور در کلینیک پزشکی به کار درمانی و فیزیوتراپی می پردازد تا بتواند در شرایط جسمانی مناسبی قرار بگیرد .

پیش از این نیز طبق اعلام شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار بود پادوانی به کادر فنی او اضافه شود که به نظر شرایط پادوانی در حال حاضر این اجازه را به وی نمی دهد .


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

احتمال شکایت پاداونی از استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار