دردسر جدید علی کریمی برای باشگاه استقلال

فرار از مسئولیت تایید سلامت علی کریمی بازیکن مَد نظر استقلال به یک معضل جدی در نقل و انتقالات آبی پوشان پایتخت تبدیل شده است.

دردسر جدید علی کریمی برای باشگاه استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی هافبک سابق باشگاه سپاهان اصفهان مد نظر تیم فوتبال استقلال با مشکل مصدومیت در یکی - 2 ماه اخیر مواجه بوده و همین موضوع مسئولان استقلال را در بستن قرارداد با این بازیکن دچار تردید کرده است.

گفته می‌شود ایفمارک (مرکز پزشکی فیفا) «FIFA Medical Center» سلامت این بازیکن را تایید کرده است، اما پزشک باشگاه مسئولیت تایید نهایی را برای عقد قرارداد نمی‌پذیرد. البته با پیگیری از منابع آگاه، تازه قرار است جواب نهایی ایفمارک امروز به دست آبی پوشان پایتخت برسد.

سابقه نشان داده تایید ایفمارک به تنهایی برای عقد قرارداد کافی نیست و درست همانند پرونده پزشکی مجتبی جباری که به تایید ایفمارک رسید و در نهایت پزشک استقلال مهر تایید نزند و در پایان کار به شکایت و جدایی شماره هشت اسقلال کشید.

با توجه به انتقادات فراوان این روز‌ها علیه مسئول نقل و انتقالات استقلال، سر باز زدن از تایید سلامت علی کریمی توسط پزشک تیم فوتبال استقلال شاید درست باشد چرا که این بازیکن مصدومیتی از ناحیه کمر دارد و در همین راستا هر طرفی که مسئولیت تایید را قبول کند کاسه کوزه‌ها بر سر او خواهد شکست.

با این وجود طبق بررسی‌ها پزشک استقلال هر آنچه را که درباره مصدومیت کریمی لازم باشد بیان می‌کند آن هم بدون کم و کاستی. چرا که وی نمی‌خواهد همچون خرید‌های قبلی که نوک پیکان تا به اینجا سمت مسئول نقل و انتقالات بوده به سمت پزشک تیم برگردد.

این در حالی است که پیش از این کفته می شد ایفمارک سلامت این بازیکن را تایید کرده است در حالی که جواب ایفمارک امروز در مورد علی کریمی صادر خواهد شد و در صورتیکه جواب تست سلامت وی منفی باشد این خرید به طور کلی منتفی خواهد شد.

البته گفتنی است باشگاه استقلال برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات با مشکل ارز دولتی مواجه است.


بیشتر بخوانید:قرارداد کریمی با استقلال مشروط شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار