چالش های اقتصاد ایران زیر ذره بین پژوهشگران جوان

در جشنواره پژوهشگران جوان برگزیده اقتصاد ایران،چالش های اصلی کشور در مقالات نفرات برگزیده مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

چالش های اقتصاد ایران زیر ذره بین پژوهشگران جوانبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم پایانی نخستین دوره جشنواره پژوهشگران برگزیده جوان اقتصاد ایران از صبح امروز ( بیست و سوم تیرماه) در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شده و در پایان این گردهمایی یک نفر به عنوان نفر برگزیده انتخاب می شود.

در جشنواره پژوهشگران برگزیده جوان اقتصاد ایران، ۵ نفری که در وهله پیشین به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند، اکنون به دفاع از مقالات خود می پردازند تا نفر برتر انتخاب شود.

پس از انتخاب و بررسی مقالات پژوهشگران برگزیده ،در صورت صلاحدید داوران ،اشخاص منتخب به نهاد های مربوط معرفی می شوند.

پژوهشگران جوان برگزیده شامل یک نفر از دانشگاه امام صادق(ع)، ۲نفر از دانشگاه تهران و ۲نفر از مالزی و شیکاگو هستند که در نهایت فرد برگزیده از میان این ۵ تن یکی از آنها ضمن معرفی به نهاد های مربوط از جوایز نقدی هم برخوردار می شود.

مرتضی تهامی پور درمورد اقتصاد کشاورزی، حسن قلی پور فریدونی در مورد اقتصاد شهری، حسین میثمی در بخش اقتصاد اسلامی، حسین توکلیان و سید علی مدنی زاده در زمینه اقتصاد کلان و مالی  به پرسش و پاسخ با حاضران درباره مقاله های خود پرداختند.

این جشنواره به عنوان یکی از رویداد های مهم پژوهشی سالانه در میان اقتصاددانان به شمار می رود و این پژوهش ها به صورت یک مقاله در حل مسئله مطرح می شود و در نهایت به یک ارائه راه حل می پردازد.

این جشنواره با حمایت و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین با همکاری موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری برگزار می شود.این جشنواره در دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

جزئیات نخستین دوره جشنواره پژوهشگران برگزیده جوان اقتصاد ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار