درخشان:کرواسی حریف سرسختی برای فرانسه خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:کرواسی مستحق رسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ بود و فرانسه کار سختی در مقابل آن‌ها خواهد داشت.

درخشان:کرواسی حریف سرسختی برای فرانسه خواهد بودحمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: کرواسی مستحق رسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ بوده، چون بازی‌های بسیار خوبی را در طول تورنمنت از خود به نمایش گذاشته است. کرواسی در فینال می‌تواند حریف سرسختی برای تیم ملی فوتبال فرانسه باشد. فرانسه هم تیمی است که عنوان قهرمانی جهان را دارد و یک تیم آماده در این جام آورده است. امیدوارم این بازی یک بازی خوب و دیدنی بشود تا مردم از آن لذت ببرند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بازیکن اسبق تیم ملی در آخر در مورد نزدیک شدن تیم‌ها به یکدیگر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت:در این جام جهانی دیدیم که بازی‌ها خیلی به هم نزدیک شده اند. کم شدن فاصله نیم‌ها نشان دهنده این است که فوتبال در همه جای دنیا با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال رشد است. تیم‌های ضعیف‌تر در این جام پا به پای بزرگان فوتبال بازی کردند و پیشرفت خودشان را نشان داده اند.

بلژیک، یک تیم جاندار

حمید درخشان در مورد تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: بلژیک در طول جام تیم خوب و جانداری بود. مهره‌های خوبی در این تیم حضور دارند و در تمام بازی‌های این جام بازی ها‌ی قابل قبولی را انجام دادند. بلژیک توانایی این را داشت که در دیدار فینال حضور داشته باشد. اما فوتبال فلسفه خاص خودش را دارد و همیشه تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند برنده نیستند.

او در مورد تیم ملی فوتبال انگلیس اضافه کرد:انگلیس هم تا این مرحله بسیار خوب کار کرده. این دوره بهترین جام جهانی انگلیس بود. آن‌ها سال هاست که از چهار تیم اول جام جهانی دور بودند

مربی فوتبال کشورمان ادمه داد:این 2 تیم در مرحله گروهی هم در مقابل هم قرار گرفته اند و بلژیک برنده آن بازی بود. بلژیک می‌خواهد ثابت کند پیروزی اش در آن بازی اتفاقی نبوده و می‌خواهد یکبار دیگر این پیروزی را بدست آورد. از طرفی تیم ملی فوتبال انگلیس هم سخت به دنبال پیروزی در این مسابقه است. آن‌ها سالهاست که نتوانستند در جام جهانی رتبه ایی کسب کنند وحال نمی‌خواهند این فرصت را از دست دهند. کسب مقام سومی هم برای تیم ملی فوتبال انگلیس می‌تواند یک افتخار باشد.


بیشتر بخوانید:هزینه گزاف حمل و نقل در جام جهانی ۲۰۱۸ 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار