نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، بر لزوم توجه ویژه مسئولان به تهذیب نفس جوانان تاکید کرد.

لزوم توجه مسئولان به تهذیب نفس جوانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، امروز در دیدار ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات آمادگی جسمانی یگان ویژه نیروی انتظامی سراسر کشورگفت : مسئولان نیروی انتظامی باید در کنار آموزشهای نظامی و عقیدتی حتما به مساله ورزش توجه ویژه ای داشته باشند.


وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در مورد تهذیب و خود سازی در بین جوانان افزود : ایشان همیشه جوانان را به ارتقاء علمی ، تهذیب و خود سازی و ورزش سفارش می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم روحیه ایثار ، فداکاری و شجاعت را از خصوصیات بارز نیروهای یگان ویژه انتظامی دانست و گفت : برخورداری از این صفات مهم از مهمترین دلایل محبوبیت این نیرو در بین مردم است.


امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه دشمنان روحیه ورزشکاری ، جوانمردی و نشاط جوانان را هدف قرار داده اند افزود : جوانان باید با آمادگی های جسمی و اجرای برنامه های ورزشی همیشه خود را از نظر جسمی تقویت کنند.


در این دیدار از خانواده شهید محمود بشیری ، تنی چند از ورزشکاران نمونه و فرزندان قرآنی کارکنان انتظامی تجلیل شد.


مسابقات آمادگی جسمانی نیروهای یگان ویژه ناجا به میزبانی تبریز با حضور 250 ورزشکار در قالب 37 تیم از 23 تا 26 تیر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

لزوم توجه مسئولان به تهذیب نفس جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار