کد خبر: ۶۵۹۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۴۰ پرونده شکایات تعرفه‌ای از طریق سامانه ۱۹۰ در کرمانشاه بررسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ دکتر بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سامانه ۱۹۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده ثبت شکایات مردمی در حوزه تعرفه‌ای است.

وی گفت : شکایات شهروندان بعد از ثبت در سامانه توسط کارشناسان حوزه معاونت بررسی و در مورد هرکدام از آنها به طور جداگانه اقدام می‌شود.

روشنی افزود : علاوه بر این سامانه حدود ۱۰۰پرونده شکایات مردمی از ابتدای امسال تاکنون از طریق مراجعه حضوری هم استانی‌ها بررسی شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سامانه ۱۹۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده ثبت شکایات مردمی در حوزه تعرفه‌ای

 

 

 

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
برچسب ها
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر