در 3 ماهه نخست سال‌جاری؛

کاهش 100 درصدی حوادث خط انتقال آب در زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کاهش 100 درصدی حوادث خط انتقال در سه ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

کاهش 100 درصدی حوادث خط انتقال آب در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز پایش و راهبری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان (مپرا) در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 25 هزار تماس مشترکین را پاسخگویی و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرده است.

علیرضا جزء قاسمی با بیان اهمیت رسیدگی به درخواست ها و گزارشات مردمی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و حل و فصل نیاز های مشترکین در کنار تامین آب سالم و بهداشتی از اولویت های خدشه ناپذیر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان محسوب می شود.

وی افزود: میزان تماس های گرفته شده با مرکز پایش و راهبری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تنوع بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است که اعلام حوادث آب و فاضلاب از جمله ی این تماس ها می باشد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 11 هزار مورد تماس برای اعلام حوادث ، در مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به ثبت رسیده که 223 مورد از این تماس ها غیر مرتبط بوده است.

جزء قاسمی با اشاره به کاهش 100 درصدی حوادث خط انتقال در سه ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته گفت: بر اساس گزارشات ، امسال تنها 4 حادثه در خطوط انتقال آب استان زنجان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به وقوع 771 مورد حوادث انشعابات در شهر های استان زنجان گفت: میزان حوادث انشعابات سال 97 تا کنون نسبت به سال گذشته 35درصد کاهش را نشان می دهد.

جزء قاسمی همچنین به کاهش حوادث شبکه توزیع در استان نیز اشاره کرده و گفت: میزان حوادث شبکه توزیع امسال با 154 مورد در سه ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته بیش از 37 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ن

 

کاهش  حوادث خط انتقال آب در 3 ماهه نخست سال‌جاری

برچسب ها: بحران آب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.