وام ۵ میلیونی دولتی از کیِ و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟+جزئیات

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امسال ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان دولت، وام ۵ میلیون تومانی با سود ۴ درصد دریافت می‌کنند.

وام ۵ میلیونی بازنشستگان به چه کسانی تعلق می گیرد؟+جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛جمشید تقی زاده که در برنامه روی خط خبر شبکه خبر حضور یافته بود، با اعلام این خبر افزود: سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ۴ میلیون تومانی دریافت کردند که این تعداد برای سال جاری به ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافت؛ همزمان مبلغ یک میلیون تومان نیز به سقف وام بازنشستگان افزوده شد.

به گفته وی، صندوق بازنشستگی کشوری از طریق بانک عامل مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته است. این وام سودی ۴ درصدی خواهد داشت و دوره بازپرداخت آن ۳۶ ماهه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:حقوق بازنشستگان چقدر بیشتر از شاغلان افزایش می یابد؟+سند 


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه همه بازنشستگان دولت می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند، اظهار داشت: ثبت نام برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان از مردادماه آغاز می‌شود.

تقی زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۵ درصد از افرادی که برای دریافت وام ۴ میلیون تومانی ثبت نام کرده بودند، این وام را دریافت کردند و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تا مهرماه وام خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پرداخت وام ۵ میلیون تومانی براساس اولویت‌بندی خواهد بود، تصریح کرد: افرادی که در سال‌های گذشته از وام‌های پرداختی استفاده نکرده‌اند، در اولویت استفاده از این منابع هستند.

منبع:ایلنا

انتهای پیام/

 بازنشستگان دولت، وام ۵ میلیون تومانی  دریافت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا حقوق بازنشستکان را افزایش محسوس دهید مبلغ ناچبز خرید کالا مشکل آنان وخانواده هایشان حل نمیشه ...مسولین براتون متاسفم ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
اول خیلی ممنون که زندگی بازنشستگان قدیمی با وام میگردد ... حالا از همسان سازی شما که چیزی ندیدیم لاااقل به قدیمیها اولویت صد در صد هم بدید. ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
به منکه ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
با 5میلیون هیچ کاری نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
برای وام ازدواج 3تا ضامن خواستن چرا اینقدر سخت شده؟
Germany
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
والا اگرم تعلق بگیره باید 3 تا ضامن ببری تا بهت وام بدن
Australia
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
پس زمان وام و چرا نگفتین دقیق
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریأم
۱۷:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
آنهای که قبلأ کار کردن و ساختمان و ماشین دارن بعد با بازنشستگی هم پول رو پول میزارن و بفکر نوه هایشان و آیندشون..حالا وام برای خرج و مخارج زندگیشون وهر کدوم که بازنشسته شدن یک فرزندشون هم جایگزین خودشون در رأس کار میکنن..ولی ما جوانها نه پدر نه مادر نه برادر نه خانواده روز به روز به فقرمون افزوده بشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مستمری بگیران پس چی
Iran (Islamic Republic of)
آقآی مهدی
۱۵:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
چرا به ما شهرستان ها تعلق نمیگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
بقیه بازنشسته ها چی پس ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۲۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
شهرستانیا پس چی ؟