پیشرفت 90 درصدی پروژه های مسکن مهر مهاباد

رئیس اداره راه و شهرسازی با اعلام پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن مهر در مهاباد اظهار کرد: از 4681 واحد مسکن مهری جزو تعهدات دولت بوده تاکنون 3496 واحد آن افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد افزود: تعداد واحدهای مسکن مهر با احتساب پروژه های دولت جدید و قدیم 5137 واحد است که از این تعداد 1930 واحد مربوط به دولت تدبیر و امید است و مابقی مربوط به دولت گذشته است.

سوران کریمی تصریح کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر در مهاباد 6611 واحد است که از این تعداد 1374 واحد خودمالکی بوده که با ارائه تسهیلات وام به افراد دارای زمین تکمیل و تحویل اعضا گردیده و تاکنون پرونده 75 درصد از پروژه مسکن مهر در مهاباد بسته شده و تحویل اعضا داده شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد با اشاره به مشکلات به وجود آمده و تاخیر در تحویل واحدها به اعضا اظهار کرد: از 3607 واحد مسکن مهری که مربوط به دولت گذشته است در کل  1284 واحد افتتاح شده و امسال نیز 838 واحد به اعضای تعاونی ها تحویل داده شده است.

وی افزود: واحدهای مسکن مهری که بصورت گروهی در قالب تعاونی ها درحال ساخت هستند، جزو تعهدات دولت نبوده و وام تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام/ع

تحویل واحد های مسکن مهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.