افتتاح دو کارگزاری جدید تامین اجتماعی در بوشهر و دشتستان

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هفته دولت امسال دو کارگزاری جدید تامین اجتماعی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

افتتاح دو کارگزاری جدید در بوشهر و دشتستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یونس خسروانی صبح دوشنبه در آئین افتتاح کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شعبه گناوه اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات‌دهی تامین‌اجتماعی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی ۸۸۸ میلیارد تومانی تامین اجتماعی استان بوشهر در سال گذشته خاطرنشان کرد: این خدمات در دو بخش درمانی و بیمه‌ای در استان بوشهر ارائه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر هدف از راه‌اندازی کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شماره ۲۵۹ شعبه گناوه را برون سپارس بخشی از خدمات خود به مردم، اعتمادزایی و اشتغال زایی در سطح جامعه عنوان کرد.

وی از افتتاح دو کارگزاری جدید در بوشهر و دشتستان در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: مجوز این کارگزاری‌ها صادر شده است و در هر کارگزاری حداقل ۱۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

خسروانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مراکز کارگزاری تامین اجتماعی رایگان است، بیان کرد: ٢٢ خدمتی که شعب تامین اجتماعی به مردم ارائه می‌دهند در کارگزاری‌ها هم قابل ارائه است.

کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شعبه گناوه با حضور فرماندار گناوه، جمعی از مسئولان محلی، معتمدین و فعالان اجتماعی و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

انتهای پیام/م

۲ کارگزاری جدید تامین اجتماعی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.