معاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت:۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق روستایی و عشایری در کشور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کلانتری معاون امور تعاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی در در  جلسه تخصصی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف و به ویژه کشاورزی و گردشگری گفـت: ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق روستایی و عشایری در کشور اختصاص یافته است که استان آذربایجان غربی تا کنون با جذب بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات و پرداخت به متقاضیان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به رتبه سوم استان آذربایجان غربی در پرداخت تسهیلات اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان، از بانک کشاورزی استان بخاطر جذب اعتبارات و پرداخت به متقاضیان قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اجرا می‌شود و بدون شک در جلوگیری از حاشیه نشینی در شهر‌ها و مهاجرت روستاییان به شهر‌ها موثر خواهد بود.

حسینی بر فعال‌تر شدن بانک‌های متولی این تسهیلات برای جذب و پرداخت آن به متقاضیان تاکید کرد و گفت: زمینه‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان وجود دارد و ما از طرح‌های سرمایه گذاری در این بخش حمایت می‌کنیم.

در ادامه این جلسه مدیران شعب بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی و پست بانک گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیات بانکی مربوط به اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان پرداختند.

 

انتهای پیام/م

سفر معاون وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی به آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.