استیلی: بعید می‌دانم قرعه کشی بازی‌های آسیایی تغییر کند

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: بعید است قرعه کشی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی با اعتراض امارات و فلسطین تغییر کند.

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  قرعه کشی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی 2018 جاکارتا 14 تیر برگزار شد و تیم ملی فوتبال امید ایران باید در گروه F این مسابقات در کنار عربستان، کره شمالی و میانمار به میدان برود. البته قرار نگرفتن تیم های امارات و فلسطین در قرعه کشی مسابقات سبب شده است این قرعه کشی تحت الشعاع قرار بگیرد و مسئولان فدراسیون های فوتبال این 2 کشور از ستاد اجرایی بازی های آسیایی درخواست کرده اند یا نام آنها را بین گروه های فعلی جای دهند یا اینکه با لغو قرعه کشی قبلی، گروه بندی جدیدی انجام دهند.

برای پیگیری این امر با حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید تماس گرفتیم که او ضمن بعید بودن لغو قرعه کشی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی 2018 اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم امارات و فلسطین پیش از برگزاری قرعه کشی از حضور در این رقابت ها انصراف داده بودند اما در حال حاضر از این اقدامشان پیشمان شده و قصد دارند در رشته فوتبال هم شرکت کنند. بعید است مسئولان برگزاری بازی های آسیایی 2018 قرعه کشی قبلی را لغو کنند و به احتمال فراوان اگر قرار باشد این 2 کشور در رشته فوتبال شرکت کنند، در گروه های فعلی جا داده می شوند.

استیلی افزود: کمیته اجرایی مسابقات باید در این مورد تصمیم گیری کند اما فکر می کنم در نهایت همکاری های لازم با تیمهای فوتبال امارات و فلسطین برای حضور در جاکارتا صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید:

کرانچار تماشاگر دیدار امید‌های سایپا و پیکان

اعلام لیست تیم ملی فوتبال امید


او درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید اظهار داشت: دور نهایی تمرینات آماده سازی ما از شنبه 30 تیر در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و بلافاصله برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی با عراق به این کشور می رویم. هفت مرداد هم به ایران باز می گردیم و با 4 روز استراحت  و برگزاری جلسات تمرینی 15 مرداد به چین می رویم تا 18 مرداد یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال امید این کشور  برگزار کنیم. پس از پایان این دیدار دوستانه، ملی پوشان مستقیم به اندونزی سفر می کنند تا در رقابتهای آسیایی به میدان برویم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه آیا تضمینی برای حضور تمام بازیکنان در اولین روز تمرین این تیم  وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دست کم 2 بازیکن از هر تیم باید در روز نخست اردوی تیم ملی امید، خود را به کادرفنی معرفی کند در غیر این صورت فدراسیون و کمیته انضباطی با بازیکن و باشگاه متخلف برخورد می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار