جهانبخش و محمدی در میان 9 بازیکنی که در جام جهانی 2018 درخشیدند

سایت بلیچر ریپورت معتقد است جهانبخش و میلاد محمدی با درخشش در جام جهانی 2018 روسیه، به تیم های جدیدی نقل مکان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت بلیچر ریپورت در گزارشی به بررسی عملکرد 9 بازیکنی پرداخت که در جام جهانی 2018 روسیه درخشیدند و پیش بینی کرد که طی هفته های آینده احتمالا آنها به تیم های جدیدی منتقل بشوند. در میان این فهرست 9 نفره نام علیرضا  جهانبخش و میلاد محمدی دو بازیکن تیم ملی کشورمان دیده می شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این سایت در مقدمه ی گزارش خود می نویسد: بزرگترین نمایش فوتبال روی کره زمین به پایان رسیده است، اما همانطور که ما از جام جهانی 2018 عبور می کنیم، زمان آن است که تاثیر برخی بازیکنان را بررسی کنیم.

برای بعضی از استعدادهای حاضردر روسیه، این رقابت ها فرصتی بود تا توانایی خود را برای مخاطب جهانی به نمایش بگذارد و جایگاه خود را در فوتبال ارتقا ببخشند.
در اینجا، برخی از اسامی را که پس از نمایش های چشمگیر خود در مسابقات جام جهانی در هفته های آینده ممکن است به تیم های دیگری نقل مکان کنند، مرور می کنیم.
بلیچر ریپورت درباره علیرضا جهانبخش نوشت:
او به عنوان بازیکنی خلاق برای ایران درخشید و جای تعجب نیست که اکنون پاداشش انتقال به لیگ برتر انگلیس باشد.

علیرضا جهانبخش مانند نوری درخشان در کشور خود به شمار می آید و به عنوان محبوب ترین بازیکن هواداران ،جایگزین سردار آزمون شده و فردی است که توانایی تبدیل شدن به یک نام شناخته شده در سراسر جهان را دارد.

لستر سیتی به دنبال جذب او است.

این باشگاه به تازگی ریاض محرز را به منچسترسیتی فروخته است و می خواهد بازیکنی سرشار از تحرک و همچنین سرعت و تکنیک را جایگزین او کند.

منابع خبری معتقدند که روباه ها مایل هستند حدود 20 میلیون پوند از پول حاصل از فروش محرز را صرف خرید این بازیکن 24 ساله بکنند که سال گذشته نیز با آلکمار بسیار پر فروغ ظاهر شد.
بلیچر ریپورت در ادامه درباره میلاد محمدینوشت: میلاد محمدی بیشتر به خاطر تلاش آکروباتیک برای پرتاب اوت در آخرین ثانیه های بازی ایران مقابل اسپانیا در یادها مانده است.

در وقت های اضافی آن بازی و در حالی که نتیجه 1-0 به سود اسپانیا بود، ایران فرصتی برای به تساوی کشاندن بازی داشت، اما اشتباه عجیب او در پرتاب اوت این فرصت را گرفت.

با این وجود،این 24 ساله تورنمنت درخشانی داشت، و باشگاه های اسکاتلندی سلتیک و گلاسکو رنجرز هر دو خواهان عقد قرارداد با محمدی هستند.

رنجرز، با مربیگری استیون جرارد، اولین تیمی بود که برای جذب محمدی با احمد گروزنی ارتباط برقرار کرد و متوجه شد که می تواند با مبلغی حدود 2 میلیون پوند او را خریداری کند.

اما اکنون سلتیک، قهرمان لیگ برتر اسکاتلند،نیز آماده است برای خرید میلاد اقدام کند زیرا آنها شیفته ی مهارت و توانایی او هستند.
هفت بازیکن دیگری که در این گزارش بلیچر ریپورت به آنها اشاره کرده عبارتند از :
دوماگوی ویدال مدافع و آنته ربیچ هافبک اوکراین، جو هیون وو گلر کره جنوبی، خوان کوئینترو ،ویلمار باریوس و یری مینا از کلمبیا ،کاسپر اشمایکل دروازه بان دانمارک،الکساندر گلوین از روسیه و هیروینگ لوزانو از مکزیک


انتهای پیام/


میلاد محمدی و جهانبخش در راه تیم های جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار