نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت:مسئولان ناکارآمدی‌های خود را به مردم گره نزنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت‌ الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه مسئولان ناکارآمدی‌های خود را به مردم گره نزنند،گفت:کم هزینه‌ترین برنامه برای دشمن ایجاد جنگ روانی است و اینکه موج ناامیدی را القا کنند.

وی افزود:مسئولان نظامی،سپاه پاسداران،مرزبانی و ارتش همه نیروهای خوب کشور هستند و همان طور که اشاره شد زمینه مساعدی برای همکاری وجود دارد و از این جهت جای نگرانی نیست.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه دشمن تاکنون از کوچکترین جنایت و حیله و ترفندها برای ضربه زدن به اسلام و نظام کم نگذاشته است،گفت:دشمن بارها گفته همه گزینه‌ها روی میز است یعنی گزینه نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و جنگ‌های روانی همه وجود دارد اما باید همیشه و در همه ابعاد آگاه و هوشیار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود:دشمن زمانی بر جامعه مسلط می‌شود که ما ضعیف باشیم و چون نمی‌تواند به صورت پنجه در پنجه با ما درگیر شود و از نیروی مسلح می‌ترسد بنابراین نیروهای مسلح خار چشم دشمن‌ هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی آمریکا آن قدر ترسو هستند که وقتی تفنگداران در آب‌های خلیج فارس دستگیر شدند مانند کودکان گریه می‌کردند،اظهار داشت:سربازان صهیونیست باز از آمریکا ضعیف‌تر بوده و بیشتر آنها معتاد هستند اما باید همیشه هوشیار و آماده باشیم.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:دشمن با وجود هزینه زیاد جرأت نمی‌کند به کشور حمله کند اما از طریق نیروهای داخلی همه کارهای خود را پیش می‌برد و فرقی برایش نمی‌کند چه کسی باشد و نیروهای مغرض و نادان فریب می‌خورند و دشمن تا می‌تواند از آنها بهره‌گیری می‌کند.

امام جمعه بیرجند  گفت:مشکلات اقتصادی که پیش می‌آید بدون مداخله بیگانه نیست، ضعف مدیریتی به دشمن اجازه ورود می‌دهد و اگر در داخل، این مشکلات نباشد تحریم‌ها برای ما نه تنها مضر نیست بلکه مفید است چون باید روی پای خود بایستیم.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:اقتصاد مقاومتی را با همه امکانات داریم اما باید به‌کار ببریم و به خود متکی باشیم و تنها سخنی که دشمن می‌پذیرد قدرت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای دشمن زن،مرد و کودک فرقی نداشته و تنها از قدرت می‌ترسد،اظهار کرد:قدرت می‌تواند در بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی باشد و آنها تنها زبان قدرت را می‌فهمند.

 آیت الله سید علیرضا عبادی بیان کرد:ناکار آمدی مسئولان را به مردم گره نزنیم و مسئولان باید کار خود را درست انجام دهند،وقتی کار هست و کارخانه کار می‌کند اما حقوق مردم و کارگر را پرداخت نمی‌کنند یعنی کارگر ابزاری دست سرمایه‌گذار است.

 انتهای پیام/غ

ایجاد جنگ روانی،کم هزینه‌ترین برنامه برای دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.