تیم والیبال نشسته بانوان ایران از صعود بازماند

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به همراه ملی پوش هرمزگانی خود با قبول شکست مقابل تیم ایتالیا از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به همراه ملی پوش هرمزگانی خود با قبول شکست مقابل تیم ایتالیا از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند.

در ادامه مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در هلند امروز تیم ملی بانوان ایران که فرزانه حیدری ملی پوش هرمزگانی را در ترکیب داشت، با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تیم ایتالیا شد.

ملی پوشان کشورمان در این مسابقه تنها ست سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۵ به سود خود به پایان رساندند و در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات  ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

بدین ترتیب تیم ایران که پیش از یک برد مقابل اسلوونی و یک باخت مقابل چین کسب کرده بود، از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند و در ادامه باید برای کسب عناوین نهم تا شانزدهم با حریفان خود رقابت کند.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان تا ۱ مرداد در کشور هلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با ترکیب فرزانه حیدری( هرمزگان) معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل زاده و ندا پنجه باشی به سرمربیگری فریبا سلیمانی و مربیگری مریم ایرانمنش در این رقابت ها شرکت کرده است.

فرزانه حیدری بازیکن مینابی طی سال های گذشته عضو ثابت تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران بوده و به همراه این تیم افتخارات زیادی کسب کرده است.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه فرزانه حیدری به مقام سوم دست یافت و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

انتهای پیام/ب

شکست تیم ملی والیبال نشسته بانوان مقابل ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.