زاهدان/

60 درصد بازیکنان کریکت ملی کشور جوانان سیستان و بلوچستان هستند

رئیس شورای شهر کنارک گفت: بالغ بر 60 درصد اعضای تیم ملی کریکت کشور از جوانان اهل کنارک هستند.

به گزارش باشگاه خبر نگاران ،   قاسم میرزایی اظهار داشت: ورزش کریکت پیشینه طولانی در استان سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه کنارک دارد به طوری که اکنون به یک ورزش بومی در این شهرستان تبدیل شده است.
وی افزود: سال گذشته اعضای تیم ملی کریکت کشور صاحب عنوان سوم آسیا در رده نوجوانان شدند.
رئیس شورای شهر کنارک بیان کرد: تیم کریکت شهرستان کنارک در حال حاضر نیازمند حمایت است تا بازدهی و نتایج خوبی را با تمرینات مناسب و بهره‌گیری از تجهیزات به دست آورد.
قاسمی خاطرنشان کرد: برای کسب نتایج خوب و پرورش استعدادهایی که در این منطقه به وفور در بین جوانان در زمینه کریکت وجود دارد مستلزم حمایت جدی از سوی متولیان ورزش کریکت هستیم.
وی گفت: در صورتی که جوانان کنارک از نظر زمین، امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزش کریکت تأمین شوند قابلیت این را دارند که بازیکنان جدید و قدرتمندی را در این رشته ورزشی به کشور و تیم ملی تحویل دهند.
رئیس شورای شهر کنارک ادامه داد: همجواری استان با کشور پاکستان که این ورزش از جمله ورزش‌های بومی آن کشور است موجب شده تا استان سیستان و بلوچستان هم در این زمینه پیشرفت‌های خوبی را به دست آورد.
قاسمی یادآور شد: آموزش و پرداختن به این ورزش مهم نیازمند تربیت مربیان و بازیکنان است و در این راستا می‌طلبد تا به تبادل مربیان و آموزش مطلوب بازیکنان این شهرستان توجه جدی‌ شود. /س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.