امام جمعه اصفهان گفت: برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی، علاوه بر شناخت و تحلیل آثار آسیب‌ها، نیازمند ریشه‌یابی است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کنترل آن اظهار داشت: برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی، علاوه بر شناخت و تحلیل آثار آسیب‌ها، نیازمند ریشه‌یابی است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آسیب‌های موجود در دانشگاه‌ها به واسطه اختلاط دختر و پسر گفت: حریم‌ها باید رعایت شود و زمینه به گونه‌ای فراهم شود که دانشجویان بتوانند به راحتی به درس و تحصیل علم و دانش فکر کنند.

وی افزود: باید برای مقابله با اعتیاد بیشتر به مقابله با مصرف‌کنندگان پرداخت؛ تا زمانی که مصرف‌کننده نباشد، فروشنده به دنبال فروش نمی‌رود چراکه سودی کسب نمی‌کند اما در مقابل تا زمانی که مصرف‌کننده وجود داشته باشد، فروشنده مواد مخدر حاضر است خطرهای احتمالی را بپذیرد و به فروش مواد اقدام کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اصفهان به سرمایه‌گذاران عنوان کرد: کار خوبی در راستای معرفی ظرفیت‌ها انجام شده و تمامی مراحل اداری زمینه‌های سرمایه‌گذاری انجام شده و فقط نیاز به جذب سرمایه‌گذار است.

 

انتهای پیام/م

صحبت های امام جمعه اصفهان در  مورد حرف زدن دختران و پسران

برچسب ها: مراجع تقلید ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار