فرماندار سمنان مطرح کرد؛

پرداخت وام کم بهره به متقاضیان ساخت در بافت های ناکارآمد

دانایی گفت: بانک مسکن برای هر کدام از متقاضیانی که در بافت های ناکارآمد متقاضی ساخت و ساز هستند مبلغ 50 میلون تومان وام کم بهره پیش بینی کرده که در سال گذشته این رقم 40 میلیون تومان بوده است.

 دانایی  فرماندار سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: در سال 96 و 97 دولت توجه ویژه ای در خصوص بازآفرینی شهری داشته و خوشبختانه در سمنان در سال 96 بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در غالب 10 طرح پروژه بازآفرینی در محله های مختلف اجرا شده و در سال 97 نیز 2 میلیارد و 850 میلیون تومان هم برای بافت ناکارآمد تعریف شده است.

وی افزود: نکته مهم این است که دولت برای بافت های فرسوده تسهیلات خوبی می دهد و بانک مسکن برای هر کدام از متقاضیانی که در بافت های ناکارآمد متقاضی ساخت و ساز هستند مبلغ 50 میلون تومان وام کم بهره پیش بینی کرده که در سال گذشته این رقم 40 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: مردم می توانند با مراجعه به سازمان عمران شهرداری از دریافت این وام مطلع شوند.

دانایی با اشاره به فرصت خوب استفاده از تسهیلات کم بهره  برای بازسازی بافت های فرسوده اظهار داشت: در بافت میانی شهر سمنان موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و پروژه های خوبی با همکاری دولت انجام شده  که در سال 96 و 97 در مجموع 8 میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار برای بازآفرینی در سمنان داده شده و از مردم انتظار می رود که از این فرصت نهایت استفاده را انجام دهند .

انتهای پیام / ذ

وام 50 میلیونی برای ساخت و ساز بافت های ناکارآمد

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار