افزایش 68 درصدی کمک حامیان زنجانی به ایتام و فرزندان محسنین

کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در 3 ماهه اول سالجاری به یک میلیارد و 942 میلیون تومان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد گفت: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، بابیان اینکه خیران پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و خیران زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین همواره پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: قریب به15 هزار خیر زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده‌دارند.


صفری از بهره‌مندی بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد و گفت: حامیان زنجانی به‌منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول امسال بیش ازیک میلیارد و 942 میلیون تومان کمک کرده‌اند.


وی ادامه داد: مشارکت حامیان زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشدداشته است.


وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، گفت: امیدوار هستیم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد زمینه توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف این نهاد فراهم شود.

انتهای پیام/ن

 

کمک یک میلیارد و 942 میلیون تومانی  کمک حامیان زنجانی به ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.