کنایه دهباشی به مولاوردی +تصاویر

تصاویر منتشر شده از حال و روز پاریس بعد از جشن قهرمانی جام جهانی، کنایه‌ای به توییت سال گذشته مولاوردی دستیار رئیس‌جمهور در خصوص زباله‌های مسیر راهپیمایی اربعین زد.

کنایه دهباشی به مولاوردی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه توییتری خود، به مسئله‌ عدم رعایت نظافت در مسیر راهپیمایی پیاده‌روی اربعین اشاره‌کرد. امروز حسین دهباشی مستندساز با انتشار پستی در توییتر خود با لحنی کنایه‌آمیز تصاویری از جشن فرانسوی‌ها برای قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورشان را منتشر کرد. تصاویری که در آن  خیابان پر از زباله است.

دهباشی در توییتر نوشت:

"در راه گذشتن از مرز به قصد راهپیمایی اربعین، یک‌جاهایی واقعا سطل‌های زباله به قدر سیل جمعیت نبود. حاصل‌اش شد عکس‌هایی به قصد تمسخر زائران و حتی طعنه و تذکر سرکار خانمی مشاور ر.جمهور به النظافة من الايمان.

بفرمائید! اینجا پاریس است. پس از جشن‌ پیروزی در جام جهانی

تشابه؟ همین تجمع غیرمعمول جمعیت که بیشتر از توان خدمات شهری است و لاجرم ساعتی سرریز می‌شود و خیابانی را زشت می‌کند.

تفاوت؟ آن روحیه حق به جانب غربی و این حقارت خودکم‌بینی برخی در ولایت ما. این ما چقدر بدیم. این مرغ همسایه غاز است. این دین‌گریزی بدل از دولت‌ستیزی."

کنایه دهباشی به مولاوردی +تصاویر

کنایه دهباشی به مولاوردی +تصاویر

سال گذشته مولاوردی عکسی از پیاده‌روی اربعین که در آن جاده حجم زیادی از بطری‌های خالی آب روی زمین ریخته شده بود، منتشر کرد و زیر آن نوشت: «چه اندازه رفتارهایمان با امامان بزرگواری که برای زیارتشان سر از پا نمی‌شناسیم و نظافت را از ایمان می‌دانند، شباهت دارد؟!»

کنایه مستندساز ایرانی به دستیار رئیس جمهور+ تصویر

انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار